حمل و نقل و بارگیری سنگ ساختمانی در اصفهان سنگ

در اصفهان سنگ بعد از خرید سنگ یکی از مهمترین مواردی که به عنوان اصل ضروری برای مجموعه اصفهان سنگ،قلمداد می شود، ارسال سنگ و رساندن آن به محل مورد نظر خریدار می‌باشد. بارگیری سنگ یکی از موارد مهمی است که لازم است به آن نگاه تخصصی داشته باشیم. در بسیاری موارد پس از خرید سنگ نما، سنگ های سالم در حمل و نقل آسیب می‌بینند. اما کارخانه اصفهان سنگ این امر را برای آسودگی خاطر خریدار حل کرده است.

اصفهان سنگ: مرکز پخش انواع سنگ های ساختمانی
اصفهان سنگ مرکز فروش انواع سنگ های ساختمانی ونما
حمل و نقل سنگ از اصفهان

مراحل بارگیری و حمل سنگ نما ساختمانی

در اصفهان سنگ، پس از فروش مستقیم سنگ نما، بار چین های خبره کار بارگیری را به بهترین شکل انجام خواهند داد. مجموعه اصفهان سنگ، برای بار چینی اکیپ کار کشته ای دارد.

حمل سنگ و رساندن سنگ نما، به مقصدی که مشتری مد نظر دارد، پس از تسویه کامل هزینه سنگ صورت می‌گیرد. در خرید سنگ عنوانی به نام خرید اقساطی سنگ به چشم نمی‌خورد. اما در کارخانه اصفهان سنگ با ارائه چک معتبر شما می توانید به صورت اقساطی سنگ مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای خرید اقساطی سنگ مستقیم ازکارخانه، چک معتبر تایید شده الزامی است. پس از تعیین تکلیف هزینه نهایی ونحوه پرداخت، سنگ بار گیری می شود. حمل و بارگیری سنگ در اصفهان سنگ، توسط باربری مطمئن و با پر کردن بار نامه انجام می‌شود. این امر هم برای اطمینان از ورودو خروج سنگ خریداری شده است و هم سنگ بارگیری شده بیمه می‌شود. و هم در صورت بروز خسارت خریدار ،هزینه خسارت را دریافت می‌کند.

بارگیری سنگ تایل مرمریت، تراورتن، گرانیت

بارگیری سنگ های تایل ورای این که جنسان چه باشد، بسته به نوع و اندازه سنگ متفاوت است. در حمل بار سنگ های تایل، به لبه عقب ماشین محفظه پلاستیکی اضافه می‌شود. این کار موجب می‌شود، برخورد مستقیم سنگ با لبه فلزی ماشین موجب لب پریدیگی سنگ نشود. ماشین هایی که بارگیری سنگ های نما و ساختمانی از مبدا اصفهان سنگ را انجام می دهند، کف صاف و قابل قبولی برای حمل بار دارند.بار چینان اصفهان سنگ، سنگ ها را روی پای خود می چینند. یعنی سنگ را با زاویه 90 درجه قرار می‌دهند. در این شیوه بارگیری یک طرف ماشین باید بالاتر از طرف دیگر آن باشد تا سنگ برنگردد. برای حفاظت از بار در یک سمت ماشین گوه های چوبی و لاستیک قرار می‌دهند.

خرید اقساطی انواع سنگ نما
خرید اقساطی انواع سنگ نما از کارخانه
بارگیری وحمل سنگ بعد از خرید

بارگیری سنگ با ابعاد 50 *50

سنگ های نماو ساختمانی با ابعاد 50*50 سانتی متر و بزرگتر به قاعده دیگری بارگیری می شوند در این نوع سنگها برای لب پر نشدن سنگ از نخ بین سنگ ها و یا از پالت گیری استفاده می شود.

کارخانه سنگ های ساختمانی
بزرگترین کارخانه سنگ های ساختمانی

محاسبه هزینه ارسال سنگ نما ساختمانی چگون است

هزینه ارسال سنگ چقدر است ؟ اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم این هزینه متغیر است. بارگیری و ارسال سنگ به سراسر کشور توسط اصفهان سنگ انجام می‌شود. برای تعیین هزینه حمل و نقل سنگ باید، نوع ماشین بارگیری مشخص شود. وبعد با توجه به میزان و متراژ سنگ بر اساس مترمربع مشخص میشود چه ماشینی برای حمل سنگ مناسب است. و از سویی دیگر هزینه حمل و نقل سنگ بسته به بعد مسافت و نرخ روز باربری نیز متغیر می باشد.

 برای اطلاع از نرخ و هزینه بارگیری هر متر مربع سنگ می توانید با کارشناسان اصفهان سنگ تماس بگیرید.

 

آیا بعد از خرید سنگ نما، می توانیم آن را مرجوع کنیم

در اصفهان سنگ ما کیفیت سنگ، قیمت سنگ را تضمین می کنیم. و مشتری اغلب پس از دیدن سنگ آنرا انتخاب و خریداری می‌کند. در خرید های حضوری امکان مرجوع کردن سنگ وجود ندارد . در خرید غیر حضوری در داخل استان اصفهان، تنها منوط به شرایط ویژه این کار بعد از تایید و صحت سنجی صورت می‌پذیرد.