09130000627

627 1010 0319

بهترین سنگ برای پله کدام است

استعلام فوری قیمت سنگ

بهترین سنگ مرمریت کدام است ؟ محبوب ترین ترین سنگ ساختمانی که فعالان حوزه ساختمان سازی برای پله  در ساختمان از آن استفاده می‌کنند، سنگ مرمریت است. سنگ مرمریت یکی از انواع سنگهای طبیعی است که  بخاطر استحکام و تنوع در زیبایی، جهت استفاده در بخش های داخلی ساختمانها و اغلب پله ها از آن استفاده می شود. فروش سنگ پله به دلیل ویژگیهای منحصر بفرد مرمریت، بسیار رایج است. مرمریت سنگی پرفروش و با کیفیت و مقاوم است که در طراحی داخلی و خارجی استفاده می شود. سنگ مرمریت به دلیل بافت یکنواخت و مشخصات فیزیکی منحصر به فرد آن، به صورت خاص در قرن بیستم  هم رواج داشته و فقط منحصر به زمان ما نیست.

بهترین سنگی که می توان برای راه پله استفاده کرد

برای بخش خارجی ساختمان، سنگ گرانیت، سنگ مناسبی است و مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و آب دارد. به عنوان یک سنگ ضد آب، دچار خوردگی و تغییر شکل نمی‌شود. گرانیت حاوی مواد شیمیایی طبیعی و مقاوم در برابر تغییرات آب‌وهوایی، نورخورشید و تابش ماوراء بنفش است. این به معنی این است که گرانیت در زمان طولانی مقاومت خود را در مقابل عوامل جوی حفظ خواهد کرد و سال‌ها به شکل جدید خواهد ماند.

اما بهترین سنگ برای سنگ پله سنگی است، که دارای یک سطح ضد لغزش باشد تا از سقوط و آسیب دیدن افراد جلوگیری کند. انواع سنگ هایی که سطح آنها با وجود صیقلی بودن لیز نیستند؛ دارای ویژگی ضد لغزش هستند. سنگ هایی که برای ساخت پله مورد استفاده قرار می گیرند باید بدون شیار، بدون شکستگی و پوسیدگی باشد و جذب آب بسیار کمی داشته باشند. علاوه بر این موارد سنگ مناسب برای ساخت پله باید مقاومت بالایی در برابر هوازدگی و فرسایش داشته باشند. بهترین انتخاب برای بخش داخلی ساختمان سنگ پله ی مرمریت است. مرمریت به دلیل زیبایی و مقاومت در برابر حرارت و فشار ، گزینه مناسبی برای نمای داخلی ساختمان محسوب می‌شود.

دارای مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت است. این خاصیت است که سنگ پله‌های مرمریت برای استفاده در صنایع ساختمانی گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. و در برابر جریان آب، زنگ زدگی و شکستگی مقاومت خوبی دارد. رنگبندی متنوع سنگ مرمریت از سویی، این سنگ را در زمره بهترین گزینه ها مناسب با هر محیطی قرار داده است. استفاده از این سنگ طبیعی، زیبایی را برای ساختمان شما به ارمغان آورد.

 

سنگ پله چه ویژگی های باید داشته باشد
سنگ پله ارزان

سنگ پله ارزان و مقاوم

بهترین سنگ برای پله، سنگی است که ویژگی هایی که در ادامه به آن می پردازیم را داشته باشد. سنگ پله ها تاثیر بسزایی در ظاهر و طراحی خانه یا ساختمان دارند و چون مورد استفاده روزمره قرار می گیرند لازم است از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

یکی از ویژگی های مهمی که سنگ پله، باید داشته باشد، عمر سنگ پله است که به مقاومت آن بر می گردد. سنگ پله خوب و مقاوم باید در طولانی مدت استحکام و زیبایی خود را حفظ کند.

سنگ پله مقاوم

از مهمترین ویژگی های بهترین سنگ مرمریت پله مقاومت آن است.

ایمنی سنگ: سنگ پله هایی که مقاوم و پایدار هستند، به مردم احساس اطمینان و ایمنی در حین استفاده می‌دهند. وقوع حوادث ناگواری مانند خطر سقوط یا شکستن پله ها نه تنها سلامتی افراد را به خطر خواهد انداخت بلکه ویژگی استاندارد های اولیه ساختمان را نیز تحت شعاع قرار می دهد.

دوام سنگ : سنگ پله های مقاوم تر، در طولانی مدت نیاز کمتری به نگهداری و تعمیرات دارند. این به معنای کاهش هزینه های نگهداری برای مالکان ساختمان است. همچنین، دوام سنگ پله ها باعث می شود هزینه های بازسازی و نگهداری نیز کاهش یابد.

زیبایی سنگ پله: یکی از جوانب مهمی که قبل از خرید سنگ پله ها باید در نظر داشت، زیبایی و استحکام ظاهری سنگ پله است. سنگ پله های مقاوم، برخلاف سایر مواد مانند چوب یا فلز، قابلیت ارائه یک چشم انداز شکیل را در ساختمان دارند. وجود سنگ های با رنگ ها، اشکال و عناصر طراحی متنوع در سنگ پله ها، راهی برای ایجاد یک ظاهر زیبا و جذاب در ساختمان فراهم می کنند.

پایداری رنگ سنگ: سنگ پله نباید تغییر رنگ دهد.

 آسانی نگهداری سنگ :یکی دیگر از ویژگی های مهم سنگ پله ، راحتی نگهداری و شست و شوی آن است.

خرید سنگ پله مرمریت سفید
خرید سنگ پله مرمریت سفید از کارخانه

بهترین سنگ مرمریت پله چه ویژگیهایی دارد

مقاومت سنگ در برابر آب و رطوبت: سنگ پله باید قابلیت تحمل آب و رطوبت را داشته باشد. تا در برابر بارش، نمناک شدن و تغییر شکل ناشی از رطوبت مقاومت کند و دوام خود را حفظ کند. مقاومت به معنای مقابل بودن در نفوذ آب است. اگر مقاومت سنگ در مقابل نفوذ آب کم باشد باعث جذب تمامی آلودگیهای مایع شده و بدین ترتیب باعث ایجاد لک و ماندن همان لک تا ابد بر سنگ شما است. بهترین سنگ مرمریت، مرمریت اداوی است که برای پله بسیار مناسب است.

دوام زمانی سنگ:بهترین سنگ مرمریت که قصد معرفی آن را داریم، دوام زمانی سنگ پله است. مدت زمانی که سنگ پله بتواند در شرایط مختلف و با تحمل استفاده روزانه و عبور پا بر روی آن، سالم و بدون خرابی باقی بماند. تعداد سال‌هایی که یک سنگ پله می‌توانددر وضعیت ظاهری خوب کارکرد مناسب خود را حفظ کند، را دوام زمانی سنگ می گویند.

 اشتعال ناپذیری سنگ : علاوه بر دوام و ماندگاری بالا و زیبایی زیاد استفاده از سنگ در راه پله از دیگر مزایای استفاده از این ماده در پله می توان به اشتعال ناپذیربودن آن در مواقع آتش سوزی نیز اشاره کرد. به گونه ای که در مواقع اضطراری یک مسیرقابل اعتماد برای فرار از آتش راه پله سنگی می باشد.و بهترین سنگ، مرمریت می باشد.

چه سنگ هایی برای پله مناسب هستند

بهترین متریالی که می توان برای پله معرفی کرد، همان سنگ مرمریت هست که بهترین سنگ مرمریت، مرمریت اداویی و سنگ مرمریت آباده است.

به دلیل استحکام و دوام بالا ی این سنگ مرمریت گزینه مناسب و منطقی محسوب می شود. استحکام سنگ به خصوص مرمریت موجب شده بهترین گزینه برای پله محسوب شود.

در صورتی که علاقه مندید ویژگی های سنگ مرمریت آباده را برای پله بدانید کلیک کنید

سنگ مرمریت سفید چه کاربردهایی دارد
سنگ مرمریت سفید پله

مرمریت چگونه سنگی است

سنگ های طبیعی به علت استحکام و دوام بالا و تنوعی که دارند بهترین گزینه ها برای هر ساختمانی خواهند بود. انواع سنگ های ساختمانی که زیاد در ساختمان ها به چشم می خورند در ادامه معرفی می‌کنیم. سنگ‌های مقاوم و مانند سنگ گرانیت و سنگ چینی یا ماربل(marble) از دیگر سنگهای ساختمانی مناسب برای پله هستند. سنگ‌های گرانیت، تراورتن و طرق از دیگر سنگ‌های کاربردی برای ساخت سنگ پله هستند. گرانیت به دلیل هاردینس بالا، مقاومتی که به سایش و ضربه دارند و دوام بالا، مناسب برای استفاده در مناطق با تردد بالا است. زیر سازی پله اغلب با بتن است اما نمای خوبی به سازه نمی‌دهد و برای ساخت سنگ‌پله‌ها و افزایش استحکام از انواع مختلفی از سنگ‌ها استفاده می‌شود.

سنگهای طبیعی دیگری هم در پله مورد استفاده قرار می گیرد. دو کالکشن جدید برای سنگ پله سنگ لایم استون و گرانیت می‌باشد.

انتخاب سنگ برای پله

سنگ برای پله یکی از رایج ترین موارد کاربرد در ساختمانها برای ایجاد راحتی و زیبایی است. در انتخاب سنگ مناسب برای سنگ پله باید به عوامل مختلفی مثل مقاومت، زیبایی، خواص ضد لغزش و همچنین محیط استفاده توجه کرد.

چرا سنگ مرمریت بهترین گزینه برای پله است

یکی دیگر از ویژگیهای بارز سنگ مرمریت، خاصیت ضد لغزش بودن آن است. این خاصیت در ساختمانهایی که در آنها سنگ پله استفاده می‌شود، بسیار مهم است. مرمریت با سطح نرم و کریستالی خود، از ضد لغزش برخوردار است و احتمال سقوط را کاهش می‌دهد. مرمریت برخلاف بسیاری از سنگها، نیاز به نگهداری و مراقبت خاصی ندارد. با رعایت چند شیوه ساده از سنگ پله های مرمریت می توانید نگه داری کنید. این سنگها در برابرضربه و خش کمتر آسیب می بینند و همچنین در برابر لکه ها مقاومت دارند.

انتخاب بهترین سنگ برای پله

مرمریت شامل ترکیبی از رنگها و الگوهای طبیعی است که استفاده از آن در ساختمان محیط را بسیار زیبا می‌کند. با وجود رنگهای مختلفی که در سنگ مرمریت وجود دارد. سنگ پله ای با طرح و سبک دلخواه، بسیار مقاوم است و در برابر فشار، سایش، حرارت و شکستن مقاومت بالایی دارد. بنابراین، سنگ پله ای که از مرمریت تهیه می‌شود، به طور قابل ملاحظه ای مقاومت و استحکام بیشتری نسبت به سایر انواع سنگ پله خواهد داشت.

باید توجه داشت که انتخاب سنگ پله به سلیقه و نیاز شما وابسته است. هرچند که مرمریت به عنوان یکی از سنگ های نما و دکوراسیون ساختمانی شناخته شده برای پله محسوب می‌شود، اما در نهایت انتخاب با شماست که مرمریت رنگ روشن استفاده کنید ویا از مرمریت های مشکی در پله و کف ساختمان خود استفاده کنید.

انواع مرمریت های مشکی برای پله

در بازار بزرگ سنگ نما ، فروش مرمریت به صورت عمده و خرده انجام می‌شود. مرمریت مشکی یکی از سنگ های شیک و لوکسی است که مورد توجه بسیاری انبوه سازان قرار دارد. در ادامه به معرفی انواع سنگ مرمریت میشکی می پردازیم.

مرمریت مشکی گلدن بلک، با زمینه مشکی و رگه های طلایی

سنگ مشکی مرمریت نجف آباد

مرمریت مشکی لاشتر

پله مشکی سمفونی

برخی از مرمریت‌ها در رنگ‌های متنوعی دیگری از قبیل سفید، صورتی، سبز و طلایی وجود دارد. شما می توانید با تماس با شماره 09130000627 مستقیما از کارخانه بهترین مرمریت پله مشکی و روشن را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

انتخاب سنگ پله مقاوم
انتخاب سنگ پله مقاوم ارزان قیمت

از کجا سنگ پله ی ارزان بخریم

خرید سنگ پله قیمت مناسب یکی دیگر از مواردی است به شما کمک می کند تا در هزینه های ساخت و ساز صرفه جویی کنید. اصفهان سنگ مرکز فروش مستقیم انواع سنگ پله با قیمت مناسب است. می توانید انواع سنگ پله هایی با کیفیت و مقاومت بالا را با مراجعه به اصفهان سنگ هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری خریداری کنید.

قیمت بالا همیشه تضمین کیفیت بالا ی سنگ نیست. بنابراین انتخاب سنگ پله مقاوم از مرکزی معتبر و تخصصی می تواند به شما در خرید بهترین سنگ پله کمک کند.

 با وجود مزایای بسیاری که استفاده از سنگ برای پله گفته شد، در صورتی که سنگ پله به درستی انتخاب نشود؛ مشکلات بسیاری ممکن است در طول زمان به وجود آید. به همین خاطر بهتر در این رابطه آگاهی های لازم را بدست آورید. هولدینگ اصفهان سنگ مرکز خرید و فروش آنلاین سنگ یکی از گزینه های به صرفه و مطمین برای نیز خرید سنگ پله های ارزان هستند.

کارخانه سنگبری اصفهان

کارخانه سنگبری و مرکز فروش سنگ اصفهان به صورت رسمی می توانند نیاز هر انبوه ساز و معماری را تامین کند. برای خرید سنگ پله ارزان می توان مستقیما به اصفهان سنگ مراجعه کرد تا سنگ مورد نظر خود را بدون واسطه خریداری کنید. علاوه بر آن امکان خرید اینترنتی سنگ پله از دیگر روش های خرید سنگ مناسب با پروژه های شما است.

در هنگام انتخاب و خرید سنگ پله ارزان، مهم است از کجا خرید انجام می‌دهید. مواد اولیه، کیفیت و مقاومت سنگ پله را نیز در نظر بگیرید. همچنین در صورت امکان، قبل از خرید، با مشاوران اصفهان سنگ تماس بگیرید. شماره تماس مشاوران اصفهان سنگ : 09130000627

سنگ پله ارزان یک گزینه مناسب برای افرادی است که می خواهند زیبایی و استحکام را با هزینه کمتری بدست آورند. با انتخاب سنگ پله ارزان در برنامه های ساخت و ساز و طراحی داخلی خود، می توانید هم ظاهری مدرن و هم شیک را به فضا ببخشید . اگر به دنبال یک خرید مطمئن هستید اصفهان سنگ عرضه کننده انواع سنگ های ساختمانی با بهترین قیمت  گزینه ی مناسبی برای شما است .

این پست را به اشتراک بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهمترین مطالبی که در این مقاله مطالعه می کنید
× با سلام ، ارسال پیام در واتساپ