جستجو

منو

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

10 نکته مهم درباره سنگ پله مرمریت آباده

10 نکته مهم درباره خرید سنگ مرمریت پله

10 نکته مهم درباره سنگ پله مرمریت آباده

5
(2)

در این مقاله از اصفهان سنگ به عنوان مرجع خرید سنگ ساختمانی با بهترین قیمت، به معرفی سنگ پله مرمریت آباده سوپر می‌پردازیم. سنگ پله مرمریت آباده سوپر با سطحی زیبا و یکدست از معدنی در توابع یزد استخراج می شود. در ادامه به توضیح ده مورد از برترین ویژگی های سنگ پله مرمریت آباده خواهیم پرداخت. در ادامه به توضیح سورت های سنگ مرمریت آباده می پردازیم و در انتهای مقاله مهمترین نکات انتخاب سنگ پله مرمریت آباده سوپر را توضیح می‌دهیم.

سنگ آباده ی سوپر  و ممتاز

مرمریت آباده جزء سنگ های زیبا و پرفروش بازار سنگ محسوب می‌شود. و در سورت های مختلف سوپر، ممتاز، درجه یک و درجه دو تولید می‌شود. سنگ آباده کیفیت فوق العاده ای دارد و استفاده از آن در فضا های داخلی ساختمان، گرمی و شکوه و جلوه بی نظیر و ویژه ای به ساختمان می‌بخشد. این سنگ ویژگی هایی دارد که موجب شده از آن بتوان در بخش های مختلف داخلی خانه استفاده کرد. البته به کارگیری این سنگ، به دلیل برخی ویژگی های دیگرش، در همه قسمت های ساختمان ممکن نیست. در ادامه به توضیح ویژگی های مهم سنگ پله آباده می پردازیم. پس با ما همراه شوید تا ویژگی ها، کاربرد ها و مزیت های سنگ راه پله آباده را بدانیم.

مرمریت آباده ممتاز چه ویژگی هایی دارد

مرمریت آباده ممتاز از سنگ مقاومت بالا با تراکم خوب شناخته می شود. جذب آب در سورت ممتاز سنگ آباده پایین است. قیمت مناسب و ساپ پذیری و علاوه بر این ها سطح براق و مقاومت در برابر سرما و گرما از مهمترین ویژگی های سورت ممتاز آباده است. مرمریت آباده جز سنگ های جذاب برای مهندسین و معماران است. هم از لحاظ تم رنگی و هم به دلیل قیمت مناسب آن نسبت به سایر مرمریت هاموردتوجه مهندسین می‌باشد.

اگر نمی دانید سورتبندی چیست مقاله سورت بندی سنگ به چه معناست را مطالعه کنید.

سنگ پله مرمریت آباده چه ویژگی هایی دارد
خرید سنگ پله با بهترین قیمت

سورت بندی سنگ چیست ؟

سنگ پله مرمریت آباده سوپر

مرمریت آباده سوپر دارای تم رنگی کرم روشن و سطح براق همراه با کمترین میزان رگه و غده می‌باشد. مرمریت آباده سوپر دارای برندهای متعددی است که از آن جمله می توان به مرمریت آباده رضایی، سنگ آباده ایرجی، مرمریت کرم صورتی، سنگ پله امواج آباده، سنگ گل پنبه ای آباده، مرمریت صمیمی اشاره کرد.

مشخصات سنگ پله ی آباده :

یکی از اجزایی که در ساختمان ها بسیار دیده می شود، راه پله ها هستند. پله قسمتی از ساختمان است که برای ارتباط دادن دو سطح غیر هم سطح استفاده می‌شود. سنگ پله ی آباده یکی از بهترین انتخاب ها برای این بخش از ساختمان محسوب می‌شود. و این به دلیل استحکام و مقاومت بسیار بالای آن می باشد. پله ها در بخش های داخلی ساختمان شامل: راه پله های ساختمان، پله های دوبلکس و حتی آستانه درب های داخل خانه ومکان هایی نظیر این کار می‌شوند.

چرا از سنگ پله مرمریت آباده استفاده کنیم

سنگ پله های مرمریت از رایج ترین مناسب ترین انتخاب ها برای استفاده در پله هستند. چرا که دارای قیمتی مناسب، کیفیت بالا، زیبایی، تنوع رنگ و طرح قابل قبولی می‌باشند. مرمریت پله ی آباده برش خوب و مقاومت استانداردی دارد و نظافت و نگهداری آن آسان است.

سنگ مرمریت پله های آباده با ساب براق گزینه مناسبی برای ساختمان های چند طبقه محسوب می‌شود. سنگ آباده از دسته سنگ های مستحکم است و به دلیل ترکیبات ناخالص موجود در آنها هنگام تشکیل سنگ، از تنوع رنگی بینظیری برخوردار است. تم رنگ متنوع و اغلب روشن آن می‌تواند تمامی سلیقه ها را در دکوراسیون داخلی پوشش دهد. سنگ مرمریت آباده از‌ انواع متنوعی از لحاظ کیفیت نیز دارد، و هر سورت آن در مصارف مختلفی استفاده می‌شوند.

قیمت ومشخصات سنگ پله
خرید سنگ مرمریت آباده

ضخامت سنگ پله آباده

 سنگی که برای راه پله مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید ضخامت و مقاومت کافی داشته باشد. زیرا نمی‌توان با گذشت چند سال آن را عوض کرد. ضخامت استاندارد سنگ مرمریت آباده مقاومت کافی را دارد و همین مورد جز ‌ویژگی های مثبت این سنگ پله محسوب می‌شود. پله بخشی از ساختمان است که به سنگی با طول عمر بالا نیاز دارد.

پس استفاده از سنگ پله آباده با ضخامت کافی، انتخاب درستی است و برای هر نوع پله ای مناسب می‌باشد. دارای مقاومت بالایی بوده، به همین خاطر سنگی مناسب برای راه پله است. در واقع همین ویژگی مقاومت و تراکم بالای این سنگ، موجب شده در بین تمام انواع سنگ های مرمریت، این نوع سنگ بیشترین استفاده را برای ساخت راه پله داشته باشد. به دلیل اینکه راه پله ها محل رفت و آمد هستند و به خصوص در ساختمان هایی که آسانسور ندارند، مقاومت سنگ راه پله از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. پله ها نقاطی از خانه اند که در معرض رفت و آمد زیاد هستند. این موضوع سبب می شود که سنگ های مورد استفاده به عنوان سنگ پله نیازمند، دارا بودن ویژگی های خاصی از جمله مقاومت در برابر سایش باشند. البته یکی از عوامل تعیین کننده خصوصیات سنگ مورد نیاز، محل پله است.

پله های داخلی و خارجی در شرایط مختلفی قرار دارند. و به طبع هر یک از آن ها به نوع خاصی از سنگ نیاز دارند. متنوع بودن سنگ ها سبب شده در هنگام خرید سنگ های پله، با تنوع قیمتی بسیار زیادی مواجه باشیم. به همین دلیل بهتر است نگاهی دقیق به عواملی داشته باشیم که بر قیمت سنگ های مورد استفاده در پله تاثیر می گذارند.

کیفیت سنگ مرمریت پله آباده

کیفیت سنگ پله آباده کم نظیر است، و یکی از دلایل پرطرفدار بودن این سنگ که توجه بسیاری از خریداران و مشتریان را به خود جلب کرده است؛ همین خصوصیت سنگ مرمریت آباده می‌باشد. درخشندگی بالا و تم رنگی روشن، به خصوص رنگ کرم و صورتی، یکی از دلایل انتخاب مرمریت پله آباده برای استفاده در پله هاست. سنگ مرمریت آباده دارای زمینه ی رنگی کرم روشن و کرم تیره و زیتونی نیز می باشد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت‌ سنگ پله آباده ساب پذیری بالای این سنگ می‌باشد. دیگر ویژگی مهم سنگ آباده این است که نور را به خوبی منعکس می‌کند. همین موضوع موجب شده که مرمریت آباده در دسته سنگهای پرکاربرد برای نمای داخلی قرار بگیرد.

10 ویژگی مهم سنگ پله آباده
خرید سنگ پله ارزان

10 ویژگی مهم سنگ پله آباده که آنرا به بهترین گزینه برای پله تبدیل کرده است

  1. تم رنگی روشن مرمریت پله آباده

یکی از ویژگی های مهم سنگ پله مرمریت آباده تم رنگی کرم تیره تا روشن همراه با خطوط و رگه های بسیار ریز تیره رنگ می‌باشد. مرمریت آباده در طرحهای بسیار زیبایی قابل برش است و ابزار خوری خوبی دارد. صافی ویکدستی مرمریت آباده یکی از مهمترین ویژگی هایی است که مهندسین به آن اهمیت می‌دهند. این مرمریت سطح صاف و یکدستی دارد و این یکی از مهم ترین ویژگی مرمریت آباده است ک مهندسین به آن اهمیت می‌دهند.

2 – سنگ پله ضد آب

ویژگی دوم سنگ های پله مرمریت آباده ضد آب بودن آن است. سورت سنگ آباده ممتاز یکی از بهترین سورت های ضدآب می‌باشد. سنگ پله سورت درجه یک هر چند پر طرفدار است، قدرت جذب آب پایینی دارد.

3- عمر طولانی سنگ پله

سنگ پله مرمریت آباده بسیار مستحکم است. استحکام این سنگ مهمترین دلیل عمر طولانی سنگ پله آباده می باشد.

4- سنگ مرمریتی مناسب کف ساختمان

مرمریت آباده  ضدخراش است و می‌توان آن را در کف ساختمان نصب کرد.

5-زیبایی و سطح صاف سنگ پله آباده

سطح صاف و درخشان سنگ پله آباده یکی از خصوصیات مهم این سنگ پله می‌باشد. استحکام بالا و طول عمر بسیار خوبی دارد و به همین دلیل است کهدر بخش های مختلف ساختمان می توان از آن استفاده نمود.

6-سنگ پله مقاوم در برابر تغییرات جوی

مرمریت آباده در برابر هر گونه آب و هوا مقاوم است و خراب نمی‌شود. بر روی سنگ های برش خورده در کارخانه یک لایه پوششی یو وی قرار می‌گیرد. که از سنگ در برابر اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند و این کار موجب می‌شود سنگ تغییر رنگ ندهد.

7-سنگ پله ضد حرارت

یکی دیگر از خصوصیات سنگ پله مرمریت ضد حرارت بودن آن است. این ویژگی موجب می شود برای اماکنی با تغییرات دمایی بالا کالکشن مناسبی باشد.

8-مقاومت فشاری بالا سنگ پله آباده

تراکم مناسب و تخلخل کم سنگ مرمریت سفید آباده باعث شده این سنگ ازمقاومت سایشی و فشاری خوبی برخوردار باشد.

9- ساپ پذیری بالای سنگ مرمریت پله آباد

تم رنگی کرم و زمینه ای نسبتا روشن یکدست این سنگ پله، همراه با کمترین میزان رگه از ویژگی های مرمریت ممتاز آباده است.

10- سنگ پله ضد شوره

یکی از خصوصیات مهم سنگ ها شوره بستن آن است. در مورد سنگ مرمریت پله آباده این سنگ شوره نمی زند و این مهمترین خصوصیت این سنگ پله می‌باشد.

نکته آخر کیفیت و سورت های مختلف آن می‌باشد. مرمریت آباده، در سورت های ممتاز، سوپر، درجه یک و درجه دو ،موجدار ، بدون موج و در ابعاد دلخواه شما در اصفهان سنگ، بزرگترین نمایشگاه سنگ محمود آباداصفهان به سراسر کشور ارسال می‌شود.

سایز های پله مرمریت آباده

سایزبندی سنگ پله آباده به صورت زیر است:

 _عرض 35 سانتی متر

_  طول آن بسته به مصرف و نوع سفارش از 90 سانت شروع و با اختلاف 5سانت، حتی تا دو متر (200سانت) ادامه می‌یابد. (95، 100، 105، … ،200)

سنگ های پله نسبت به سنگ های تایل ضخامت بیشتری دارند و اکثرا دارای ضخامت 2 سانتیمتر هستند. سنگ های پله دارای ابعاد بسیار متنوعی می‌باشد. و همین امر بر روی قیمت سنگ پله تاثیر می‌گذارد. لازم به ذکر است که برش های طولی؛ حکمی و.. این سنگ ها در ابعاد دلخواه در اصفهان سنگ عرضه می‌شود.

سنگ پله مرمریت آباده سوپر

سنگ فوق قیمت بسیار مناسبی دارد. ک همین فاکتور  سبب گردیده تا به یکی از پرفروش ترین سنگ های بازار تبدیل گردد. مرمریت آباده سوپر در ابعاد گوناگون به کشور های بسیار زیادی صادر می‌گردد. کیفیت بینظیر آن در کنار قیمت مناسب این سنگ، سبب شده تا مرمریت آباده به یکی از مشهور ترین و پر فروش ترین سنگ های بازار تبدیل گردد. مرمریت آباده جزء مهم ترین محصولات صادراتی ایران محسوب می‌شود.

خرید سنگ پله ی آباده از اصفهان

سنگ  پله آباده در بسیاری از فروشگاه های سنگفروشی عرضه می شود. اما اگر تصمیم دارید سنگ پله آباده را با بهترین قیمت به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید با شماره 09925430133 تماس بگیرید.برای خرید سنگ مناسب پله می توانید به روش های مختلفی عمل کنید. شما برای خرید سنگ انتخاب های متعددی پیش روی خود داریداما در نظر داشته باشید که برای خرید این محصولات با کیفیت مناسب نیاز است که حتماً از طریق فروشگاه های اینترنتی یا حضوری معتبر اقدام کنید.( اصفهان سنگ ) به عنوان یکی از عرضه کنندگان مطرح و برتر کشوری انواع سنگ های ساختمانی را با ضمانت اصل بودن کالا، قیمت مناسب و ضمانت قیمت در اختیارتان قرار می دهد.

بهترین قیمت سنگ مرمریت آباده سوپر :

قیمت همیشه جزو فاکتورهای اساسی در خرید سنگ و سایر مصالح ساختمانی است. بالا بودن قیمت سنگ جزو معایب آن سنگ محسوب نمی‌شود، زیرابرخی سنگ ها در دسته سنگ های بسیار لوکس محسوب می‌شوند. اما وقتی قیمت سنگی پایین باشد، این فاکتور یک مزیت برای مشتری محسوب می‌شود.

در رابطه با سنگ پله آباده نیز این مورد صدق می‌کند و قیمت به عنوان یک مزیت مطرح است، مرمریت آباده به دلیل  ‌قیمت مناسب و کیفیت آن مورد توجه مشتریان و خریداران زیادی قرار دارد. به دلیل قیمت اقتصادی که سنگ  آباده دارد، علاوه بر راه پله، مشتریان برای بخش های مختلف ساختمان شان نیز، از این سنگ استفاده می کنند‌.

قیمت مرمریت آباده اقتصادی و به صرفه است. و چون معادن آن در ایران وجود دارد، برای مهندسین و خریداران ایرانی انتخاب مناسب و مقرون به صرفه ای می‌باشد. سورت های ممتاز این سنگ ها قیمت بالاتری نسبت به سایر دارند. یکدست بودن رنگ ها و منظم بودن هاله ها در قیمت مرمریت آباده موثر است.

در برش های مختلف این سنگ بالاترین قیمت مربوط به اسلب مرمریت و سپس قیمت بالا سنگ 40 طولی است. هنگام خرید سنگ پله به سایر مشخصه های کیفی سنگ مثل کیفیت برش (لب پرنبودن و گونیا بودن سنگ) استفاده از رزین و اپوکسی و سایر موارد دقت فرمایید، این موارد نیز در قیمت سنگ تاثیر بسزایی دارد. تفاوت قیمت سنگ پله برگرفته از عوامل مختلفی نظیر خصوصیات و ویژگی های آن، نوع سنگ، ظاهر سنگ، روش ساب و فراوری و …است. به طور نمونه انواع سنگ مرمریت با توجه به ابعاد پله و … نرخ های متفاوتی دارد.

خرید سنگ پله مناسب

خرید سنگ برای پله می تواند یکی از چالش های افرادی باشد که نمی‌دانند چه سنگی برای پله ساختمان انتخاب کنند. توصیه می‌کنیم به طور مستقیم سنگ مرمریت سفید و کرم آباده رااز اصفهان سنگ خریداری کنید. و یا برای دریافت مشاوره با شماره تماس 09925430133 تماس بگیرید.

در اصفهان سنگ امکان خرید حضوری و غیر حضوری سنگ مرمریت پله آباده را دارید. مشاوران اصفهان سنگ همواره آماده ارائه مشاوره رایگان به خریداران می باشند. و در صورتی که سنگ پله مورد نظر خود را از سایت اصفهان انتخاب کردید می توانید تنها با یک تلفن و پس از پرداخت هزینه سنگ را در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نکاتی که در این پست می خوانید