جستجو

منو

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نکات مهم قبل از خرید سنگ مرمریت مشکی نجف آباد

قیمت و مشخصات سنگ مشکی نجف آباد

نکات مهم قبل از خرید سنگ مرمریت مشکی نجف آباد

5
(3)

 قیمت و خرید مرمریت مشکی  نجف آباد(Black najafabad Marble) یکی از سنگ های مهم است که کاربردهای مهم در سنگ دیواره داخلی ساختمانی- سنگ کف – سنگ های کف اداری و تجاری است.

در این مقاله از اصفهان سنگ، هولدینگ و نمایشگاه اصفهان سنگ به توضیح نکاتی که قبل از خرید سنگ مرمریت مشکی نجف آباد، باید توجه کنیم، خواهیم پرداخت. در ابتدا به توضیح این که مرمریت مشکی نجف آباد چیست و چه خصوصیاتی دارد، می پردازیم و بعد از آن به کاربردهای مختلف مرمریت مشکی نجف آباد را توضیح می دهیم.

سنگ مرمریت مشکی نجف آباد چیست؟

سنگ مرمریت مشکی نجف آباد یکی از لوکسترین متریالهایی است که سالهای زیادی در ایران کاربرد دارد. مرمریت مشکی در نجف آباد اصفهان تولید می‌شود. حتی این سنگ را به کشور های دیگر صادر می کنند.  این سنگ جز سنگ های طبیعی با زمینه تیره است. منظور از تیره یعنی تم رنگی از خاکستری تا مشکی خالص دارد. روی این رنگ بسته به سورت آن رگه ها و هاله های نامنظم و پخش سفید و گاهی طلایی و صورتی دید. بسته به میزان تیرگی سنگ کیفیت آن نیز متفاوت است.

قیمت و مشخصات سنگ کف مشکی
خرید سنگ مشکی نجف آباد

ابعاد و ویژگی های سنگ مرمریت مشکی نجف آباد

سنگ مشکی نجف آباد در سایزهای 30، 40 و 60 طولی با قطر 1.8، 60*60، 60*120 و اسلب 120*240 دوربری شده و دوربری نشده در بازار سنگ عرضه می‌شود.

سنگ مشکی نجف آباد را به صورت اسلب، تایل، طولی به صورت صیقلی و چرمی فرآوری می‌کنند. در این میان نوع چرمی سنگ مرمریت مشکی نجف آباد زیبایی منحصر به فردی دارد. سنگ هایی شبیه به سنگ مرمریت نجف آباد هم وجود دارند. اما از لحاظ کیفیت و زیبایی مانند هم نیستند. یکی از این سنگ ها سنگ مرمریت لاشتر است که رگه های نامنظم، کوتاه و بلندی دارد. معدن سنگ مرمریت مشکی نجف آباد در شهرستان نجف آباد اصفهان قرار دارد. این سنگ نوعی سنگ صادراتی است وشما می توانید در انبار بزرگ کارخانه اصفهان سنگ، از سنگ مشکی نجف آباد دیدن نمایید و با انتخاب سایز مد نظرتان، سنگ مورد نیاز پروژه خود را با بهترین قیمت به صورت مستقیم تهیه نمایید. قیمت سنگ مرمریت مشکی نجف آباد در اصفهان سنگ، بسیار مناسب و اقتصادی می‌باشد.

خرید سنگ مرمریت نجف آباد
قیمت سنگ مرمریت مشکی

 

سنگ مرمریت مشکی نجف آباد چه کاربرد هایی دارد

کاربردهای متنوعی برای سنگ مرمریت مشکی نجف آباد گفته می شود. که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. بد نیست بدانید به مرمریت مشکی نجف آباد بلک پارس یا مرمریت مشکی پارس هم می گویند. مزیتی که سنگ مرمریت نجف آباد را از سایر سنگ های مشکی متمایز می‌کند، میزان مشکی تر و تیره تر بودن رنگ زمینه آن است. که همین ویژگی باعث شده در میان کشورهای همسایه طرفداران زیادی داشته باشد. بیشتر مکانهایی که در آن از سنگ مرمریت نجف آباد استفاده می‌کنند، سرویس های بهداشتی، حمام، استخر، کف لابی مکان های تجاری و هتل ها، دردیواره های داخلی هتل ها و ساختمان های لوکس حاشیه آسانسورها، سنگفرش های داخلی و نمای داخلی، قسمت های شمشیری پله ها، میزهای سنگی و…

 

چه عواملی در قیمت سنگ مرمریت نجف آباد تاثیر می‌گذارد

 

معدن سنگ مرمریت مشکی نجف آباد اصفهان، در داخل کشورمان است. به همین دلیل قیمت سنگ مرمریت مشکی نجف آباد نسبت به سایر سنگ های ساختمانی بسیار مناسب می باشد. قیمت سنگ های ساختمانی بسته به پارامترهای متعددی همچون ابعاد، ضخامت، کیفیت و سورت بندی متغیر است. و آیتم های مختلفی بر روی قیمت اصلی سنگ تاثیر گذار می باشد. اما نکته قابل تامل این است اگر شما سنگ های ساختمانی را مستقیما از کارخانه خریداری نمایید، مطمینا هزینه کمتری خواهید پرداخت. پس قبل از خرید سنگ مرمریت مشکی نجف آباد به این نکته دقت نمایید، یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ مرمریت مشکی نجف آباد؛ این موضوع است که از کجا سنگ مورد نظر خود را خریداری کنیم. آیتم بعدی ابعاد و ضخامت سنگ مرمریت می باشد. و این عامل هم یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ مرمریت مشکی نجف آباد می باشد. در خرید سنگ جهت صادرات گاهی ابعاد سفارشی مد نظر خریدار است و طبق سفارش با توجه به نوع برش و ابعاد ومتراژ قیمت سنگ متغیر است. آیتم بعدی که ممکن است بر روی قیمت سنگ مرمریت تاثیر بگذارد کیفیت سنگ یا سورت آن است. گاهی هم رگه های سفید سنگ روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. هر چه تعداد رگه های سفید کمتر باشد، قیمت سنگ بیشتر خواهد بود .

سورت های مختلف سنگ مشکی نجف آباد
سنگ مرمریت چه کاربردهایی دارد

 

آنالیز مرمریت مشکی نجف آباد

جذب آب سنگ مشکی مرمریت نجف آباد : 0.83، وزن مخصوص : 2.63 ، میزان تخلخل سنگ مرمریت مشکی نجف آباد : 0.78

قیمت سنگ مرمریت مشکی نجف آباد را ازکجا استعلام کنیم

قیمت سنگ مشکی براق نجف آباد با ساب عالی از متری 340 هزار تومان شروع می شود. یکی از معتبر ترین مراکزی که می توانید قیمت سنگ مرمریت مشکی نجف آباد را از آن استعلام کنید، هولدینگ اصفهان سنگ می باشد.

قبل از این اشاره کردیم که چه نکات و مشخصه هایی می تواند در قیمت سنگ مرمریت خصوصا قیمت سنگ مرمیت مشکی نجف آباد تاثیر گذار باشد ؟ همانگونه که بیان شد قیمت این سنگ نسبت به مرمریت مشکی مشابه آن کمتر می باشد. به گونه ای که به علت قیمت مناسب آن و رنگ مشکی خالصش که با دیگر مرمریت های مشکی متفاوت است بسیار پرفروش می باشد. سنگ مرمریت مشکی نجف آباد جزو سنگهای ساختمانی با قیمت متوسط محسوب می شود. قیمت فروش این سنگ براساس کیفیت و رنگ آن تعیین می شود. بالاترین کیفیت این سنگ دارای درجه سوپر است.و پس از آن به ترتیب ممتاز و درجه یک صادراتی و درجه دو می باشند.

یکی از پرطرفدارترین سورتهای سنگ مرمریت مشکی نجف آباد، نوع ممتاز آن است که به رنگ روشن و با زمینه و شکل یکنواخت است. نوع ضعیف تر آن مشکی رنگ با رگه های سفید است. این سنگ مرمریت مشکی در کل زمینه مشکی رنگ دارد که هرچه نوع و کیفیت آن ضعیف تر باشد رنگ زمینه اش به سمت طوسی رنگ پیش می رود.

قیمت سنگ مرمریت نجف آباد
سنگ مشکی نحف آباد چه ویژگی هایی دارد

 

قیمت روز سنگ مرمریت مشکی نجف آباد

•سایز سنگ بر قیمت نهایی سنگ تأثیرگذار است.

•ضخامت سنگ بر قیمت نهایی این سنگ تأثیر دارد.

•ابعاد موردنیاز مشتری بر قیمت تأثیر دارد.

•کیفیت فرآوری‌ها (ساب، برش، توری، اپوکسی،UV )

•درجه‌بندی کیفی نیز بر افزایش یا کاهش قیمت تأثیر دارد.

•میزان رگه ها و ناخالصی‌های موجود بر روی سنگ بر قیمت اثر دارد.

•قد و قواره کوپ سنگ از دیگر فاکتورهای مؤثر بر قیمت این سنگ می‌باشد.

خرید مرمریت مشکی نجف آباد با بهترین کیفیت

 

دفتر مرکزی و کارخانه اصفهان سنگ واقع در بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه یکی از مراکز فروش مستقیم مرمریت مشکی نجف آباد می باشد. بنابراین بدون هیچ تعللی می توانیم خرید سنگ مشکی نجف آباد از مجموعه اصفهان سنگ را مقرون به صرفه ترین نوع خرید سنگ مرمریت مشکی نجف آباد بیان کنیم. ما در اصفهان سنگ در تلاشیم تا سنگ های مرمریت را نیز همانند دیگر محصولات سنگ ساختمانی به قیمت تولیدی عرضه نماییم. و در این بین سنگ مشکی نجف آباد را به صورت قیمت رقابتی و تولیدی معرفی نموده ایم.

درجه بندی سنگ مشکی نجف آباد به پارامترهایی همچون قد و پای سنگ، کم خط یا پر خط بودن سنگ و همچنین درصد ناخالصی های موجود در سنگ بستگی خواهد داشت. که کارگرهای سنگ چین اصفهان سنگ با توجه به تجربه کافی که از مرمریت مشکی دارد در چند سال گذشته توانسته اند بهترین و یکدست ترین سورت بندی را در بزرگترین نمایشگاه مرکزی سنگ بسازد.

بهترین سنگ پله
سنگ مشکی برای راه پله

سنگ پله مشکی نجف آباد

پله و راه پله ها جزو اماکن پر رفت و آمد می‌باشد، به همین علت انتخاب سنگ پله از دقت بالا باید برخوردار باشد. سنگ های پله معمولا با قطر سه سانت کار می شوند. این کار برای این است که در مرور زمان دچار آسیب و شکستگی نشوند.

اما اصل مطلب این است که، استفاده ازسنگ پله مشکی نجف آباد روشی ارزیابی شده است. به این معنی که یک سری ویژگی ها در سنگ پله مشکی نجف آباد وجود دارد؛ که بهتر است قبل از خرید سنگ پله مشکی نجف آباد از آن مطلع باشید. یکی از ویژگی های اصلی سنگ مشکی پله نجف آباد، امکان رنگ پریدگی این سنگ مشکی راه پله در برابر نور مستقیم آفتاب می‌باشد. به همین دلیل در پله هایی که در معرض نور خورشید است بهتر است، استفاده نشود. از سویی دیگر رنگ زمینه سنگ پله مرمریت مشکی نجف آباد زیبای بصری زیبایی به راه پله می دهد. این سنگ برای راه پله ها، سطح براق و جلای ویژه ای دارد.

جذب آب سنگ مرمریت مشکی نجف آباد بسیار پایین و مقاومت فشاری بالای این سنگ از دیگر دلایل استفاده از این سنگ در پله و زیر پله می‌باشند. راه پله و راهرو ها جزو اماکن پر رفت و آمد در ساختمان می‌باشد. پس قبل از انتخاب سنگ برای پله باید به جذب آب و مقاومت سایشی و فشاری سنگ توجه ویژه ای شود.

سنگ مرمریت نجف آباد یکی از سنگ هایی است که در تمامی راهروهای داخلی و زیر پله و شمشیری راه پله و غیره استفاده می‌شود. از سویی دیگر مرمریت مشکی نجف آباد از ساب پذیری و جلا فوق العاده ای برخوردار است و رنگ مشکی براقی دارد. تفاوت قیمت سنگ مرمریت نجف آباد با سنگ های پله دیگر چشمگیر است به طوری که باعث ازدیاد استفاده و تقاضای این محصول می باشد.

خریدمستقیم سنگ پله
خریدمستقیم سنگ از کارخانه

کارخانه سنگ مرمریت نجف آباد

معدن مرمریت مشکی نجف آباد، در نجف آباد اصفهان است، در ۴۰ کیلومتری اصفهان واقع شده است. سنگ های مرمریت مشکی نجف آباد بیشتر به صورت تایل و اسلب به فروش می رسد. خرید مستقیم سنگ مرمریت اصفهان از کارخانه اصفهان سنگ میتواند به شما کمک کند خریدی مطمین و به صرفه ای داشته باشید. سنگ فوق در سنگفرش راهروهای منازل و محوطه های داخلی مکانهای تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد و از دیر ایامی سنگ مشکی نجف آباد یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین سنگ های مرمریت در کشوربوده است.

بهترین قیمت سنگ مرمریت مشکی نجف آباد

قیمت  مرمریت مشکی در بازار بسیار متنوع است و تحت تأثیر عوامل گوناگون قرارمی گیرد. مثل فاصله معدن تا کارخانه های سنگبری از عوامل مؤثر بر قیمت آن است.  بنابراین، سنگ مرمریت مشکی نجف آباد با قیمتی مناسبتر و مقرون به صرفه در بازار را از کارخانه اصفهان سنگ تهیه نمایید.

همه چیز درباره قیمت سنگ مرمریت مشکی نجف آباد

ساب پذیری عالی آن و براقیت از جمله ویژگی های بارز سنگ مرمریت نجف آباد می‌باشد. این سنگ در تمامی سایز ها اعم از تایل و اسلب و طولی عرضه می‌شود. امکان برش انواع سایزهای سفارشی برای این سنگ نیز وجود دارد. سنگ های مرمریت دارای سطحی براق و صیقلی می‌باشند، اما در معرض نور درخشندگی خود را از دست می‌دهند. این نوع سنگ پله ممکن است در داخل ساختمان و راهرو ها و یا قسمت خارجی ساختمان استفاده شوند. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کرد دارای طول های متغیرسنگهای پله می باشد. طول سنگهای پلهاز نود سانت شروع می‌شوند. این سنگ ها بعد از ابزار خوری برای نصب آماده می‌شوند. سنگ مرمریت مشکی نجف آباد از قدیمی ترین سنگ های ایران می‌باشد که تقاضای زیادی در بازار داخلی و خارجی دارد. برای علاقه مندان به پله های تیره سنگ مرمریت نجف آباد یکی از گزینه های پر تقاضا است. در حال حاضر شاید به صرفه ترین سنگ طبیعی، سنگ پله مشکی نجف آباد باشد. که قابلیت اجرا در داخل ساختمان را دارد. سنگ مشکی پر طرفدار نجف آباد، سایزهای استاندارد تایل برای کف، نما و دیوار دارد، که بسته به نیاز برش می‌خورند. سایزهایی دیگر مرمریت نجف آباد چون ۴۰*۴۰، ۵۰*۵۰، ۶۰*۶۰ و ۸۰*۸۰ در ضخامت های ۲ و ۳ سانتی متری از سایزهایی است که در میان معماران و سازندگان شخصی و پیمانکاران محبوبیت خاصی دارند. همچنین ازسنگ مرمریت مشکی نجف آباد در تولید سنگ پله و راه پله، کانتر ریسپشن، لابی، میزبا صفحه سنگی و غیره نیز استفاده کرد.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نکاتی که در این پست می خوانید