09130000627

627 1010 0319

قیمت سنگ نما در تهران

استعلام فوری قیمت سنگ

فروش سنگ تراورتن در تهران و دیگر شهرهای ایران از بازار خوبی برخوردار است. سنگ تراورتن، نوعی سنگ رسوبی است،که کاربرد های متعددی در ساخت و ساز انواع ساختمان مانند ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی دارد. در حال حاضر سنگ‌ تراورتن به دلیل رنگ‌های کرم روشن آن و همچنین وزن سبکی که دارد، در میان سازندگان ساختمانی محبوبیت زیادی دارد. و توانسته است نظر اکثریت فعالین حوزه ساختمان سازی را برای استفاده در فضاهای گوناگون از جمله سنگ برای نمای ساختمان به خود جلب نماید.

قیمت سنگ تراورتن کرم روشن


اگر بخواهیم سنگ تراورتن را از لحاظ تاریخی مورد بررسی قرار دهیم، گفته می‌شود که تراورتن یکی از قدیمی‌ترین سنگ‌های مورد استفاده در ساختمان سازی است. زمان اولین کاربردسنگ تراورتن حدودا به ۷۵ سال پیش از میلاد مسیح برمی‌گردد. و بیشترین استفاده از آن نیز توسط رومیان باستان صورت گرفته است. به همین دلیل تراورتن را به نام تراورتن رومی نیز می شناسند و در جهان از شهرت بالایی برخوردار است. در حال حاضر ساختمان‌های تاریخی و قدیمی بسیار زیادی در کشور ایتالیا، یونان، فرانسه و… وجود دارند که سنگ به کار رفته در آن‌ها از نوع تراورتن رومی است. ما در ادامه به توضیحاتی درباره فروش سنگ تراورتن در تهران می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

قیمت هر متر مربع تراورتن در تهران
قیمت روز هر متر مربع در تهران


مزایای سنگ‌ تراورتن وقیمت هر متر مربع سنگ تراورتن


عایق صوتی و حرارتی تراورتن
سنگ تراورتن تخلخل بالایی دارد و همین امر موجب می‌شود تا در برابر صوت، گرما و سرما مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش سنگ تراورتن
مقاومت در مقابل سایش و ضربه، تراورتن را به یکی از سنگ‌های با دوام تبدیل کرده و باعث شده تا از گذشته‌های دور تا کنون در صنعت ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار گیرد.
سهولت در برش سنگ
تراورتن در مقایسه با سنگ‌هایی مانند سنگ گرانیت و مرمریت به راحتی برش می‌خورد و شکل داده می‌شود.
مقاومت مناسب در برابر گرما و فشار
سنگ‌ تراورتن در مقابل فشار و گرما مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و به همین دلیل در برابر آتش‌سوزی نیز دوام نسبتا خوبی دارد.
وزن سبک
تراورتن بسیار سبک‌ وزن است و به همین دلیل گزینه‌ای مناسب برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان خواهد بود.
چسبندگی با ملات
تخلخل و حفره‌های موجود در سنگ تراورتن باعث می‌شود تا ملات سیمان به راحتی درون حفره قرار گیرد و به سنگ بچسبد. این ویژگی موجب جلوگیری از سقوط سنگ در ارتفاع بالا می‌شود.
ساب پذیری خوب
ساب‌پذیری بالای تراورتن موجب می‌شود تا سنگ به درخشندگی و شفافیت بالایی رسیده و نظر افراد مختلف را جلب نماید.

انواع سنگ تراورتن رومی
انواع سنگ تراورتن نمای سفید

مشخصات سنگ تراورتن

جذب آب سنگ
جذب آب سنگ‌ تراورتن حدود 0.5 تا 3 درصد است که این میزان جذب آب به دلیل ساختار اصلی سنگ تاروتن است که از سویی در برابر رطوبت پایداری از خود نشان می دهد و در ساختار آن تغییر ایجاد می‌کند. این ویژگی موجب تخریب سریع‌تر سنگ‌ می‌شود، اما در سال‌های اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی این عیب بزرگ با به کارگیری ماده‌ای به نام رزین اپوکسی بر روی سنگ تقریبا برطرف شده است. استفاده از رزین اپوکسی با کیفیت، کمک بسیار زیادی به عدم جذب آب در سنگ ‌تراورتن می‌کند که یکی ار بهترین نمونه های سنگ های فرآوری شده تراورتن در اصفهان سنگ عرضه می‌شود.
عدم یکنواخت بودن طرح روی سنگ
طرح‌های ایجاد شده بر روی سنگ‌ تراورتن به هیچ وجه یکنواخت نیستند. اگرچه این ویژگی در برخی شرایط می‌تواند نوعی مزیت تلقی شود، اما کاربرد آن در فضاهایی مانند کف‌پوش ساختمان که نیاز به طرح یک‌دست و یکنواخت دارد، عیب تقریبا بزرگی به شمار می‌رود.
مقاومت پایین در برابر سرما
سنگ تراورتن در برابر سرما مقاومت بسیار کمی از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل دمای پایین هوا در کنار رطوبت، به راحتی می‌تواند منجر به ترک برداشتن یا شکستگی سنگ گردد. اما باز هم فرآوری سنگ این مشکل را در سنگ تراورتن کاهش داده است.

کاربردهای سنگ تراورتن
پرفروش‌ترین انواع سنگ‌ تراورتن در شهر تهران

کاربرد سنگ تراورتن

استفاده از سنگ تراورتن در نمای ساختمان به عنوان بهترین گزینه برای افرادی محسوب می شود که میخواهند سنگ نمای ساختمانشان از سنگ باشد.
بیشترین کاربرد سنگ تراورتن به ویژه انواع تراورتن روشن را می‌توان در نمای ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی دانست. این سنگ‌ به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، گزینه‌ای بسیار مناسب برای استفاده در نمای ساختمان خواهد بود. در واقع، تراورتن نما و دیوار در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین انواع سنگ‌ تراورتن در شهر تهران و دیگر مناطق ایران به شمار می‌رود.


استفاده از سنگ درکف‌پوش و دیواره پشت بام‌
سنگ تراورتن برای استفاده در کف و دیواره پشت بام‌ در انواع ساختمان، کاملا مناسب است.
راه‌پله و پاگرد
 تراورتن به دلیل مقاومت فشاری و سایشی بسیار بالا برای استفاده در راه‌پله و پاگرد آن، معمولا مورد توصیه سازندگان ساختمانی قرار می‌گیرد.
محوطه آسانسور
امروزه انواع سنگ طبیعی مانند مرمر، مرمریت، گرانیت، تراورتن و… در محوطه آسانسور مورد استفاده قرار می‌گیرند و سنگ تراورتن به دلیل قیمت معقول و صیقل پذیری بالا برای کاربرد در آسانسور بسیار مناسب است.
سنگ اوپن، کابینت و کانتر آشپزخانه
ویژگی‌های سنگ تراورتن از جمله مقاومت در برابر ضربه و فشار و همچنین حرارت و گرما باعث می‌شود تا این سنگ به عنوان سنگ اوپن، کابینت و کانتر آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد.

انواع سنگ تراورتن

معادن سنگ تراورتن در نقاط جغرافیایی مختلفی قرار گرفته‌اند و همین امر سبب شده است تا این سنگ به لحاظ طرح و رنگ و ویژگی‌های دیگر دارای تنوع بسیار بالایی باشد. به عنوان مثال رنگ‌های کرم، عسلی، طلایی، شکلاتی، خاکستری، قرمز و گردویی از رنگ‌های مختلف سنگ تراورتن بوده که در این میان انواع تراورتن روشن از محبوبیت بسیار بیشتری به ویژه برای استفاده به عنوان نمای ساختمان برخوردار است. به صورتی که معمولا اولین پیشنهاد معماران و سازندگان ساختمانی به مالکان برای تزئین نما، سنگ تراورتن است.

 سنگ تراورتن در کشورهای دیگر از جمله ایتالیا نیز خاستگاه‌های متعددی دارد و به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.  در داخل ایران نیز، تراورتن دارای انواع مختلفی است که سنگ تراورتن عباس‌آباد، تراورتن حاجی‌آباد، تراورتن آتش‌کوه، تراورتن محلات و تراورتن تکاب از مهم‌ترین آن‌هاست. نکته‌ای که لازم است مدنظر خریداران قرار گیرد این است که در زمان خرید سنگ تراورتن باید به ویژگی‌های متنوع آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت، تا بتوان بهترین بهره‌برداری را از آن‌ به عمل آوررد.

خرید انواع سنگ نما از تهران
قیمت سنگ نما درتهران


مرکز فروش سنگ تراورتن در تهران


۱)نوع سنگ‌ تراورتن
در هنگام خرید سنگ تراورتن در تهران باید توجه داشت که ویژگی های سنگ، نوع ، رنگ و کیفیت اهمیت به‌سزایی در میزان کاربردی بودن آن در پروژه شما خواهد داشت.

2)سورت سنگ
سورت‌بندی سنگ‌ تراورتن در قیمت آن تاثیرگذار است. سنگ تراورتن دارای سورت‌های سوپر، ممتاز، درجه یک و درجه دو است.
۳)ارتفاع سنگ
 تراورتن با قد پا بلند به دلیل کاهش بندهای میان آن، ظاهری زیباتر و در نتیجه قیمت بیشتری دارد.
۴)نوع برش سنگ
برش سنگ و در اصطلاح گونیا بودن آن در فروش بیشتر و قیمت بالاتر آن تاثیر زیادی خواهد داشت.
۵)ضخامت سنگ
تراورتن معمولا در ضخامت ۱۷ میلی‌متر تولید می‌شود و کمتر یا بیشتر از این مقدار در میان سازندگان، نامتعارف است.
۶)میزان تخلخل
تخلخل سنگ رابطه مستقیمی با جذب آب دارد و هر چقدر میزان تخلخل کمتر باشد، بهتر است.
۷)ابعاد سنگ
 سنگ تراورتن، بیشتر در ابعاد طولی برش می‌خورد و فروش بالایی دارد.
۸)فرآوری سنگ
فرآوری سنگ‌ تراورتن به دو صورت صیقلی و چرمی انجام می‌شود که نوع صیقلی آن محبوبیت بیشتری دارد.
۹)رنگ‌ سنگ
هر چند سنگ ‌تراورتن تنوع رنگی بالایی دارد، اما انواع روشن آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
۱۰)قیمت سنگ

 برای فروش سنگ تراورتن در تهران باید کیفیت خوب و در عین حال قیمت مناسبی به خریداران عرضه شود.

خرید سنگ تراورتن در شهر تهران


در حال حاضر برای فروش سنگ‌ تراورتن در شهر تهران رقابت تنگاتنگی میان فروشندگان وجود دارد و لازم است. خریداران، نکات مختلفی را در هنگام خرید مدنظر قرار دهند. به عنوان مثال حتما باید به قیمت روز خرید، کاربرد و انواع تراورتن توجه ویژه‌ای داشت. همچنین بهتر است به شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که قرار است سنگ‌ در آن‌جا مورد استفاده قرار گیرد نیز توجه شود. عوامل متعددی در قیمت سنگ تراورتن در تهران متاثر از عوامل متعددی مانند نوع و معدن سنگ، کیفیت سنگ و نوع مرکز فروش سنگ تراورتن است. به عنوان مثال، می‌توان ارزان‌ترین سنگ تراورتن را از نمایندگی فروش سنگ تراورتن در تهران، کارخانه اصفهان سنگ به عنوان معتبر ترین مرکز خرید مستقیم سنگ تراورتن در تهران از صنایع سنگ تهیه کرد.
به علاوه از آن‌جایی که یکی از مشهورترین سنگ ها،سنگ تراورتن عباس‌آباد شهرت بالایی داشته و در میان سایر سنگ‌های تراورتن از جایگاه ویژه‌ای در شهر تهران برخوردار است، مرکز فروش سنگ تراورتن عباس‌آباد در تهران به صورت اختصاصی به فروش این نوع سنگ مشغول بوده و شما به راحتی می‌توانید خرید خود را از طریق این مراکز انجام دهید و از قیمت و کیفیت آن نیز کاملا مطمئن باشید.

قیمت سنگ نمای ارزان
استعلام قیمت سنگ نمای ارزان


لیست قیمت سنگ تراورتن ارزان با استعلام از کارخانه سنگبری اصفهان سنگ


امروزه سنگ‌ تراورتن به یکی از محبوب‌ترین سنگ‌های ساختمانی تبدیل شده است و فروش این سنگ در تهران و دیگر شهرهای ایران به ویژه فروش سنگ تراورتن کرم و شکلاتی و سفید به گزینه مناسبی برای فروشندگان سنگ‌های ساختمانی تبدیل شده است. سنگ تراورتن به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند وزن پایین، عایق صوتی و حرارتی بودن، چسبندگی خوب با ملات، صیقل‌پذیری بالا و… گزینه مناسبی برای کاربرد در محیط‌های مختلف از جمله نمای بیرونی ساختمان خواهد بود.

 این سنگ محبوب، انواع متفاوت با رنگ‌های متنوعی دارد که به راحتی می‌تواند نظر افراد مختلف را به خود جلب نماید. تراورتن در شهرهای مختلف از جمله تهران، دارای قیمت‌های متنوعی است که در برخی از موارد مانند خرید مستقیم از نمایندگی و کارخانه‌ها، قیمت سنگ تراورتن بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه در می‌آید. مثلا قیمت سنگ تراورتن در کارخانه اصفهان سنگ به هیچ عنوان قابل مقایسه با فروشگاه‌های سطح شهر نخواهد بود که دلیل آن هم حذف واسطه و پرداخت قیمت واقعی سنگ است.

این پست را به اشتراک بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهمترین مطالبی که در این مقاله مطالعه می کنید
× با سلام ، ارسال پیام در واتساپ