جستجو

منو

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خرید سنگ مرمریت سفید از کارخانه

خرید سنگ سفید از کارخانه

خرید سنگ مرمریت سفید از کارخانه

5
(2)

خرید سنگ مرمریت پله سفید به عنوان یکی از سنگهای رایج برای استفاده در پله، بسیار مرسوم است. در این مقاله از اصفهان سنگ مرجع خرید و فروش سنگ‌های ساختمانی، قصد داریم درباره خرید سنگ مرمریت سفید از کارخانه اصفهان سنگ بپردازیم. قبل از هر چه به این موضوع خواهیم پرداخت که، مرمریت سفید چه خصوصیاتی دارد و در کجا ها به کار می رود؟ مرمریت سفید یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین انواع سنگ مرمریت است. در صورتی که به دنبال خرید سنگ مرمریت سفید هستید، لازم است در ابتدا بدانید سنگ مرمریت سفید چیست و از کجا سنگ مرمریت بخریم.

مرمریت سفید

یکی از انواع سنگ‌های ساختمانی پرکاربرد سنگ مرمریت سفید است وقبل از خرید سنگ مرمریت سفید نیاز است نکاتی  را مد نظر قرار دهید، که در ادامه بدان می پردازیم. در کشور ایران با توجه به معادن غنی سنگ، سنگ مرمریت سفید به وفور استخراج و به سایر نقاط دنیا نیز صادر می‌شود.  مرمریت، در دسته سنگ‌های آهکی و رسوبی قرار دارد و از لحاظ طرح و رنگ دارای تنوع بسیار بالایی است.

در واقع این ویژگی منحصربه‌فرد سنگ مرمریت در مقایسه با سایر سنگ‌ها، باعث می‌شود تا هر فرد بتواند با توجه به سلیقه و نظر خاص خود، آنرا به عنوان بهترین گزینه انتخاب کنند. به طور کلی، رنگ سفید و زیبای این سنگ در مقایسه با رنگ‌های دیگر در بسیاری از اوقات توانسته خریداران متعددی را مجذوب خود نماید. در حقیقت، در صورتی که بخواهیم برای میزان فروش هر یک از سنگ‌های مرمریت نوعی رتبه‌بندی را در نظر بگیریم، باید سنگ مرمریت سفید را در رتبه نخست قرار داد. همچنین، لازم است به این نکته نیز اشاره کنیم که هر چقدر سفیدی این سنگ یک‌دست و خالص‌تر باشد، درجه زیبایی و به علاوه قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. خرید سنگ مرمریت سفید به طور مستقیم از کارخانه قیمت و هزینه تمام شده پروژه را تا حد زیادی کاهش می دهد.

خرید سنگ مرمریت سفید از کارخانه
قیمت سنگ مرمریت کارخانه

معادن سنگ مرمریت

به طور کلی کشور ایران، معادن عظیمی از انواع مختلف سنگ‌های ساختمانی را در اختیار دارد. سنگ مرمریت نیز از جمله سنگ‌هایی است که در داخل و خارج از ایران دارای معادن متعددی است. هرکدام از این معادن، سنگ‌هایی منحصربه‌فرد و ویژه با طرح و رنگ و کاربردهای مخصوص به خود دارند. که از لحاظ کیفیت و قیمت آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند.

معادن داخلی این سنگ، به صورت پراکنده در نقاط مختلف کشور از جمله استان اصفهان، فارس، خراسان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد، لرستان و کرمان قرار گرفته‌اند. و برخی از استان‌ها نیز بیش از یک معدن دارند. سنگ‌های مرمریت استخراج شده در داخل کشور دارای تنوع رنگی و کیفی بالایی هستند. و به راحتی می‌توانند علاوه بر تامین نیاز داخلی، به نقاط دیگر دنیا نیز سنگ های طبیعی را صادر نمایند. در خارج از کشور هم، معادن سنگ مرمریت در قاره‌های مختلف دنیا پراکنده هستند. از این میان می‌توان به معادن این سنگ در کشورهای ایتالیا، ترکیه، هند، اسپانیا، آمریکا، شیلی و یونان اشاره کرد.

ویژگی‌های سنگ مرمریت سفید

مزایا
زیبایی بی‌نظیر سنگ مرمریت
اولین مزیتی که در مورد سنگ‌ مرمریت سفید به ذهن متبادر می‌شود، زیبایی خارق‌العاده آن است.  مرمریت سفید به اندازه‌ای زیبا و چشم‌نواز است که می‌تواند نظر افراد بسیار سختگیر را نیز جلب نماید. روشنایی و درخشندگی این سنگ، باعث می‌شود تا مرمریت سفید به عنوان کف‌پوش فضاهای کوچک و کم‌نور نیز کاملا مناسب باشد.
ساب پذیری نسبتا بالا
ساب پذیری از خصوصیات برخی از سنگ‌های ساختمانی است که سنگ‌ مرمریت سفید را نیز شامل می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تا سنگ، جلاپذیری بالایی داشته و در مدت زمان اندکی پس از ساب، صاف و براق گردد.

مقاوم سنگ در برابر حرارت، سایش و فشار

اگرچه سنگ مرمریت سفید در مقایسه با سنگ‌های سختی مانند سنگ گرانیت مقاومت اندکی دارد، اما در مقابل برخی سنگ‌های دیگر مانند تراورتن، دارای مقاومت نسبتا خوبی است.

خرید مستقیم سنگ مرمریت سفید
خرید مستقیم سنگ مرمریت سفید از کارخانه

معایب سنگ‌ مرمریت سفید
سنگ مرمریت سفید، معایب مختلفی نیز دارد. که از میان آن‌ها می‌توان به خش پذیری، تغییر در برابر تحولات آب و هوایی و جذب بالای آب در برخی از انواع آن اشاره کرد. این معایب باعث می‌شود تا در هنگام خرید، نوع مکان مورد استفاده سنگ کاملا مورد بررسی قرار گیرد.

معادن سنگ مرمریت سفید کجاست

کاربرد سنگ مرمریت سفید

از آن‌جایی که رنگ سفید، جزو رنگ‌های خنثی طبقه‌بندی شده است؛ می‌تواند با رنگ‌های دیگر به خوبی ترکیب گردد.درباره سنگ هم این موضوع صحت دارد. کاربردهای متعددی را می‌توان برای سنگ مرمریت سفید‌ برشمرد. به عنوان مثال، رایج‌ترین کاربرد آن استفاده به عنوان پوشش کف ساختمان است. صاحبین ساختمانها و مهندسین با استفاده از سنگ مرمریت در هال و پذیرایی فضاهای مسکونی، لابی هتل‌ها، پاساژهای تجاری، اماکن اداری همه و همه می‌توانند جذابیت فوق‌العاده‌ای به ظاهر ساختمان خود ببخشند. باید در نظر داشت که در صورت استفاده از سایز اسلب نیز، فضای مورد نظر زیباتر و در عین حال روشن تر به نظر می‌رسد. در واقع بهترین سنگی که می توان در ساختمان استفاده کرد، مرمریت سفید برای کف است.
به علاوه از این سنگ در موارد دیگری مانند پوشش سطح پله و دیواره‌های داخلی ساختمان، کابینت و کانتر آشپزخانه و تزئین در دکوراسیون داخلی هم می‌توان استفاده کرد. همچنین در صورتی که سنگ مرمریت سفید از سنگهایی فرآوری شده با جذب آب پایین باشد، می‌توان آن را برای ساخت کف و دیواره‌های سرویس بهداشتی، روشویی و کف استخر به کار برد.

تفاوت سنگ مرمر و مرمریت سفید

یکی از اشتباهات رایجی که در میان انتخاب سخت وجود دارد؛ انتخاب سنگ مرمر و مرمریت است. بسیاری افراد شاید اطلاع نداشته باشند که سنگ مرمر و مرمریت با هم متفاوتند. سوالاتی در این زینه نیز وجود دارد که آیا سنگ مرمر سفید، همان مرمریت سفید است یا خیر، در حقیقت این دو سنگ با یکدیگر متفاوت هستند. هر چند هر دو آن‌ها در خارج از کشور به یک نام شناخته می‌شوند. در واقع مرمر سفید نوعی سنگ‌ دگرگونی محسوب می‌شود. درخشندگی بسیار بالایی دارد به نحوی که نور به راحتی از درون آن عبور می‌کند. و علاوه بر صنعت ساختمان‌، در مجسمه‌سازی نیز کاربردهای متنوعی دارد.

در مقابل، سنگ مرمریت سفید در گروه سنگهای رسوبی قرار می‌گیرد. نسبت به سنگ ‌مرمر دارای طرح و رنگ بیشتری است. میزان جلاپذیری کمتری دارند و عمده استفاده از آن، ساخت کالکشن های داخلی انواع ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری است. به علاوه، قیمت این دو سنگ سفید نیز تفاوت عمده‌ای با یکدیگر دارد. سنگ مرمر به علت زیبایی بسیار چشم‌نواز و مقاومت بالاتر، قیمت بیشتری نسبت به سنگ مرمریت دارد. و در صورتی که بودجه محدودتری در اختیار دارید، سنگ مرمریت سفید گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

انواع سنگ مرمریت سفید

برای آشنایی با بهترین سنگ مرمریت و نحوه آشنایی با خرید سنگ مرمریت سفید، ابتدا باید بدانیم چه معادنی مرمریت سفید تولید می‌کنند و انواع این سنگ کدام است. و چگونه مشاوره قبل از خرید سنگ مرمریت سفید بگیریم. در ادامه به معرفی مشهورترین انواع این سنگ‌ها می‌پردازیم.

‌ مرمریت سفید دهیبد

این سنگ که تم رنگی کرم روشن و سفید به همراه گل‌های یخی دارد، از معادن منطقه دهیبد در استان فارس استخراج می‌شود. سنگ دهیبد از جمله سنگ‌های مرمریت با تخلخل پایین است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در مکان‌های با رطوبت بالا تبدیل می‌کند.

 مرمریت سفید سبزوار

خاستگاه این سنگ، شهر سبزوار در استان خراسان رضوی است. رنگ‌ زمینه سنگ مرمریت سبزوار، سفید متمایل به خاکستری است که هر چقدر رنگ آن روشن‌تر باشد، در سورت‌های ممتازتری قرار می‌گیرد.

 مرمریت سفید جوشقان

مرمریت سفید جوشقان با قدمتی ۷۰ ساله، یکی از روشن‌ترین سنگ‌های مرمریت سفید در کشور است. از مهم‌ترین مزایای این سنگ، باید به قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد که باعث شده تا در پروژه‌های بزرگ انبوه‌سازی مورد استفاده قرار گیرد.

مرمریت سفید کوهرنگ

این سنگ، از معادن استان چهارمحال و بختیاری در حوالی شهرکرد به دست می‌آید. رنگ آن تقریبا سفید است و خط‌های ظریف نوک‌مدادی به همراه هاله‌های طلایی رنگ ‌بر روی آن خودنمایی می‌کند. مرمریت روشن آباده، یکی دیگر از معادن مرمریت پر طرفدار در کشور است. که به سفیدی سایر مرمریت ها نیست اما برای پله گزینه مناسبی است. جهت خرید سنگ مرمریت سفید آباده و سایر مر مریت ها می توانید با شماره 09130000627 تماس بگیرید.

خرید سنگ سفید مرمریت از کارخانه
از کجا سنگ مرمریت سفید خریداری کنیم

خرید سنگ مرمریت سفید

همان‌طور که بیان شد، سنگ مرمریت سفید دارای معادن متعددی در کشور ایران است. که هر کدام از آن‌ها نام، طرح، رنگ و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. هر یک از این عوامل بر روی قیمت سنگ مرمریت سفید تاثیرگذار هستند. و می‌توانند نظر افراد را با سلیقه و بودجه‌های متنوع جلب نمایند. در واقع باید گفت بهترین قیمت خرید سنگ مرمریت سفید با توجه به نیازهای شما و هزینه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید، متفاوت است. اما در کل، قیمت و مشخصات سنگ مرمریت سفید به اینکه سنگ از کدام‌ معدن استخراج شده و چگونه فرآوری شده است، بستگی زیادی دارد.

اگر به دنبال این هستید که بدانید از کجا سنگ‌ مرمریت سفید بخریم و قیمت سنگ مرمریت درجه یک چقدر است، یکی از معتبرترین هولدینگ های فعال صنعت سنگ این امکان را فراهم کرده است. مشاورین اصفهان سنگ همواره آماده پاسخ گویی به کاربران عزیز برای استعلام قیمت سنگ می باشند. ما برای خرید مستقیم سنگ مرمریت سفید، کارخانه اصفهان سنگ را به عنوان بزرگترین مرکز خرید-سنگ-مرمریت-سفید و سنگ های ساختمانی توصیه می کنیم. صنایع سنگ‌ اصفهان، از هولدینگ هایی است که گسترده ترین متریال های نمای ساختمانی و دکوراسیون داخلی را در اختیار شما قرار می دهد . فروش سنگ‌ مرمریت در یکی از بزرگترین انبار های سنگ محمود آباد اصفهان با بهترین قیمت و امکان خرید حضوری و خرید آنلاین سنگ مرمریت سفید را انجام دهید. در واقع خرید سنگ مرمریت از کارخانه اصفهان خیال شما را بابت تمامی جهات راحت خواهد کرد و می‌توانید بدون نگرانی از قیمت یا کیفیت،سنگ مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

خرید مستقیم سنگ سفید از کارخانه

سنگ مرمریت، یکی از انواع سنگ‌های ساختمانی با تنوع بسیار بالا است. شما می‌توانید رنگ‌های مختلف این سنگ از سفید و کرم، لیمویی، قهوه‌ای و مشکی را با طرح‌های متنوع از اصفهان سنگ تهیه نمایید. سنگ مرمریت سفید یکی از نمونه‌های سنگ ساختمانی است که در مقایسه با دیگر انواع آن، محبوبیت و کاربرد بسیار زیادی دارد. این سنگ در برخی از نمونه‌ها روشن‌ و یکدست‌تر بوده و در برخی دیگر کدرتر است.

تعداد معادن این سنگ در داخل کشور ایران نسبتا بالا است و همین امر باعث شده تا خرید سنگ مرمریت سفید، عمل ساده و به صرفه ای باشد. امروزه هر کسی که به دنبال تهیه این سنگ مرغوب و پرطرفدار است، به راحتی و بدون نیاز به حضور در محل کارخانه و یا انبارسنگ می‌تواند از طریق خرید آنلاین سنگ مرمریت سفید، مراحل دریافت سنگ در محل مورد نظر خود را تکمیل نماید. در واقع، عرضه مستقیم سنگ توسط کارخانه سنگ اصفهان باعث شده تا دست خریدار برای انتخاب سنگ چه در مورد خرید سنگ مرمریت سفید چه سایر سنگها مورد نظر خود کاملا باز باشد و با توجه به سلیقه فرد و همچنین مکانی که قرار است سنگ در آن‌جا مورد استفاده قرار گیرد، ‌بتواند سنگ مناسب را به راحتی انتخاب و خریداری نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نکاتی که در این پست می خوانید