جستجو

منو

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قیمت مرمریت پله را از کجا استعلام کنیم

قیمت مرمریت پله را از کجا استعلام کنیم

5
(11)

قیمت مرمریت اداوی به عنوان یکی از بهترین و شناخته شده ترین سنگ پله ها از اهمیت زیادی برای کاربران برخوردار است. یکی از مشهورترین سنگهایی که در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می‌شود، مرمریت اداوی است. دلیل شهرت این سنگ، قیمت سنگ مرمریت اداویی است. بر روی سنگ مرمریت اداوی طرحهای متفاوت و منحصر به فردی دیده می شود. در کشورعزیزمان ایران معادن سنگ مرمریت اداوی ممتاز زیادی است. اما اصلی ترین و بزرگترین معدن سنگ مرمریت اداوی در اصفهان قرار دارد. در این مقاله از اصفهان سنگ قصد داریم به معرفی سنگ مرمریت اداوی بپردازیم و توضیحاتی راجع به خرید مرمریت اداوی و قیمت ومشخصات سنگ مرمر پله  ارائه دهیم.

قیمت سنگ مرمریت
قیمت سنگ اداوی

سنگ مرمریت اداوی

یکی از سنگ های نما با زمینه و تم اصلی صورتی و با لکه ها و طرحهای سفید که در نمای داخلی و خارجی بسیاری ساختمانهای اطرافمان به چشم می‌خورد، سنگ مرمریت اداوی است. از طرفی خطوط رنگی صورتی تیره وقهوه ای ظریفی روی این سنگ دیده می‌شود. یکی از دلایلی که سنگ اداوی را به سنگ بهار اداوی می شناسند، همین تم زیبای رنگی آن است. در برخی موارد به آن مرمریت گل پنبه ای هم می گویند.

مرمریت اداوی چه ویژگی هایی دارد

سنگ ساختمانی مرمریت اداوی دو زمینه رنگی شاد دارد. رنگ های سنگ مرمریت اداویی: سنگ کرم صورتی وگلبهی می‌باشد. مرمریت اداوی به این دلیل که معدن آن در کشورمان است، به وفور یافت می شود. قیمت مناسبی دارد و از سویی جز سنگ های نمای منحصر به فرد است. سنگ مرمریت اداویی سطح زیبایی دارد و ساب پذیر می باشد. ساب پذیری این سنگ باعث براقی سنگ مرمریت اداوی می شود. که همین خصوصیت، از برترین خصوصیات این مرمریت روشن می‌باشد. سنگ مرمریت اداوی جذب آب نسبتا بالایی دارد و به همین خاطر در سنگ فرش زیاد توصیه نمی شود. ولی در بعضی مواقع به عنوان سنگ کف واحد های مسکونی و تجاری، سنگ کف پله، راه پله و پارکینگ استفاده می شود.به صورتی که مرمریت اداویی را به عنوان مرمریت پله می شناسند.

قیمت و مشخصلت سنگ مرمریت روشن
قیمت سنگ مرمریت

کاربرد های سنگ مرمریت اداویی

سنگ ساختمانی اداویی جز سنگ های صادراتی محبوب به حساب می آید. این سنگ زیبا وشکیل هم در نمای داخلی و هم خارجی ساختمان ها استفاده می شود. سنگ مرمریت اداویی _به جرات می توان گفت_یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در پله ساختمان می باشد. در اغلب واحد های تجاری و مسکونی از این سنگ به عنوان سنگفرش یا سنگ کف و سنگ پارکینگ و راهرو استفاده می‌کنند. یکی دیگراز مصارف مرمریت اداویی برروی کابینت آشپزخانه هامی‌باشد.

مزایا و معایب استفاده از سنگ اداویی

سنگ مرمریت اداوی در میان کشورهای همسایه مان محبوب است و عمدتا به دنبال خرید این سنگ از کشورمان می باشند. سنگ صادراتی مرمریت اداویی عمدتا در  در دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. مهمترین مزیت استفاده از سنگ اداوی، ارزان بودن و فراوان بودن این سنگ می باشد.

سنگ مرمریت اداویی برای نمای داخلی یکی از بهترین گزینه ها است. سنگی خوش رنگ، پر روح و زیبایی محسوب می شود. جایگزینی مناسب برای سنگ های نمای گران قیمت می باشد. برای پله و دیوار پارکینگ هم سنگ مناسبی است. مزیت مهم سنگ مرمریت اداویی یکدست بودن آن است. علاوه بر قیمت مناسب سنگ مرمریت اداوی، می توان به سلامت سنگ مرمریت اداویی، استحکام و یکدست بودن از نظر رنگ و سورت نیز اشاره کرد.

سنگ پله مرمریت اداوی

بهترین و اولین گزینه برای پیمانکاران و کاربران در پروژه ها ی بزرگ ساختمانی استفاده از سنگ مرمریت اداویی در پله است. استفاده از سنگ مرمریت اداویی هزینه کمتری در بخش راه پله ساختمان دارد. به همین دلیل بسیاری معماران و پیمانکاران مرمریت اداویی را بهترین گزینه برای سنگ پله معرفی کنند. به طوری که در ساختمانهای شمال کشور و حتی بخش های متوسط تهران در ساختمان های اداری و مسکونی زیادی از مرمریت اداویی برای پله استفاده شده است. ابعاد سنگ مرمریت اداویی با همسانی رنگ باعث شده در پروژه های بزرگ مرمریت اداویی را به عنوان بهترین و زیباترین سنگ پله بشناسند. کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب سنگ مرمریت اداویی مزید بر علت شده و توصیه بسیاری پیمانکاران در پروژههای بزرگ استفاده از سنگ پله مرمریت اداویی است.

قیمت و شمخصات سنگ کف و راه پله
خرید سنگ کف و راه پله

قیمت مرمریت اداوی

سنگ ساختمانی مرمریت اداویی را در بازار با قیمت های متفاوتی می‌بینید. اما اصل مطلب این است که قیمت سنگ مرمریت اداوی به عوامل مختلفی که درادامه بدان اشاره می شود، بستگی دارد.

سورت سنگ : سورت سنگ به عبارتی میزان یکدست بودن سنگ را می‌گویند. که ارتباط مستقیمی با کیفیت سنگ دارد.

کیفیت فرآوری : یکی دیگر از آیتم های تاثیر گذار در قیمت سنگ مرمریت اداویی می باشد.

ضخامت سنگ : نه تنها ضخامت بلکه سایر ابعاد سنگ در قیمت آن تاثیر دارد.

علاوه بر عواملی که در بالا اشاره شد ممکن است هزینه حمل و نقل و مالیات نیز از سمت بازرگانان روی قیمت سنگ بیایید. ولی شما می‌توانید سنگ مرمریت اداویی را بدون واسطه و به طور مستقیم از کارخانه سنگ اصفهان خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت روز سنگ اداوی و خرید غیر حضوری این سنگ به سایت اینترنتی اصفهان سنگ مراجعه نمایید. در میان مرمریت ها قیمت سنگ مرمریت اداوی مقرون به صرفه تر می باشد.   

معدن سنگ مرمریت اداویی

معادن بسیار بزرگ و زیادی سنگ مرمریت اداویی را استخراج می کنند. اما همانطور که بدان اشاره شد معدن اصلی سنگ اداویی در استان اصفهان می‌باشد. مراحل تولید سنگ مرمریت اداویی از انتقال کوپه سنگ از معدن به کارخانه شروع می‌شود و بعد از فراوری در کارخانه با  توجه به ابعاد، رنگ و جنس به صورت های مختلف برش می خورد.

مشخصات سنگ مرمریت اداویی

•معدن: اصفهان

•رنگ:کرم و صورتی

•ابعاد:پلاک، فرشی و پله

•کاربری : نمای داخلی

•نوع فرآوری : صیقلی

•آیتم میزان جذب آب : 1.29

•میزان مقاومت فشاری : 940

•آیتم میزان مقاومت سایشی: 2.6

•وزن مخصوص: 2.64

•تخلخل:1.03

خرید سنگ ساختمانی از کارخانه
خرید سنگ راه پله و کف

پلاک مرمریت اداوی چیست

عمده مصرف سنگ های مرمریت به صورت پلاک در نمای داخلی ساختمان است و به صورت استاندارد در ایران سنگ های ساختمانی در عرض 40 سانتی متر طولی تولید می شوند. اما با توجه به ابعاد کوپ های استخراجی از معادن، تولید کننده برای جلوگیری از دور ریز سنگ مربوطه، پلاک های با عرض 20، 25، 30 و 35 طولی نیز در بازار است. این ابعاد از قیمت کمتری نسبت به 40 طولی برخوردار هستند.

قیمت سنگ مرمریت

قیمت مرمریت اداوی نسبت به سنگ‌های پرفروش ایرانی کاملا به صرفه است. همین ویژگی باعث شده که این سنگ در فضاسازی داخلی نواحی مشاع ساختمان، کاربرد زیادی داشته باشد.

اولین فاکتور اساسی در برند شدن این مرمریت در بازار، داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر سنگهای ساختمانی در بازار داخلی است و از عواملی که می توان بر روی قیمت سنگ اداوی تاثیر گذار دانست، نقش سورت بندی، ابعاد، ضخامت و کیفیت فرآوری آن پر رنگ تر است. عمده تولید این سنگ در سایز پله، فرشی و پلاک است و از نظر کیفیت فرآوری نیز بر روی سطح آن از مواد یو وی و رزین استفاده می شود که به صورت مستقیم بر قیمت آن تاثیر گذار است.

 

خرید مستقیم بدون واسطه  سنگ  اداوی در اصفهان

و خرید  پله مرمریت اداوی همواره یک چالش برای خریداران بوده و این مسئله برای  مشتریان مرمریت اداوی در اصفهان نیز وجود دارد. چرا؟ چون هزینه ای که به واسطه سود دلال بر قیمت سنگ اضافه می شود، حذف خواهد شد. مناطق و شهرک های صنعتی متعددی در استان اصفهان وجود دارد که در زمینه تولید سنگ اداوی فعال هستند ،اما اگر نمی‌دانید مرمریت ادوای رابا بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید ،صنایع سنگ اصفهان مورد قابل اعتماد مناسبی برای خریداری سنگ های باکیفیت و به صرفه  می‌باشد .

خرید سنگ مرمریت اداویی را ازکجا بخرم

خرید سنگ مرمریت اداویی از اصفهان، تهران، شیراز، شمال و… با بهترین قیمت را می توانید به صورت مستقیم از کارخانه سنگ اصفهان خریداری کنید.

حمل و ارسال سنگ مرمریت اداوی

سنگ مرمریت اداوی دارای وزن ۴۵ تا ۵۰ کیلوگرم در هر متر مربع است. متراژ گفته شده برای نگ های با ضخامت 2 سانت کامل می‌باشد.ضخامت دیگری حدود 16 میلیمتر می باشد وزن حدودی این سنگ 35 تا 40 کیلوگرم میباشد.

 

  • حمل با وانت بار – حداکثر میزان وزن بار: 600 کیلوگرم
  • حمل با نیسان – حداکثر میزان وزن بار: 2000 کیلوگرم
  • حمل با خاور – حداکثر میزان وزن بار: 4000 کیلوگرم
  • حمل با کامیون تک – حداکثر میزان وزن بار: 10000 کیلوگرم
  • حمل با ایسوزو – حداکثر میزان وزن بار: 6000 کیلوگرم
  • حمل با کامیون جفت – حداکثر میزان وزن بار: 16000 کیلوگرم

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 11

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نکاتی که در این پست می خوانید