جستجو

منو

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای خرید تراورتن کرم روشن با بهترین قیمت

سنگ تراورتن چیست

راهنمای خرید تراورتن کرم روشن با بهترین قیمت

5
(3)

راهنمای خرید تراورتن کرم روشن با بهترین قیمت

 سنگ تراورتن کرم روشن یکی از سنگ های جدیدی است که در اصفهان سنگ، بزرگترین هولدینگ و کارخانه سنگبری محمودآباد اصفهان استخراج ، فرآوری و عرضه می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از جدیدترین سنگ‌های نما بپردازیم. سنگ مورد نظر تراورتن کرم روشن ایساتیس نام دارد. که با اینکه از سن شروع استخراج این سنگ زمان زیادی نگذشته است و شاید کمتر از یکسال است که توسط اصفهان سنگ مورد فرآوری قرار گرفته و عرضه شده است. طرفداران زیادی در میان معماران دارد.

سنگ تراورتن چیست؟

شاید کاربران سنگ های نما، را آنطور که در میان فعالان و بازرگانان سنگ های طبیعی مشهور است؛ نشناسند. ولی برای اینکه مطلع شوید سنگ تراورتن چیست مقاله ای در این زمینه در اصفهان سنگ منتشر شده است که خصوصیات تراورتن نما را به خوبی توضیح داده است.

سنگ تراورتن ایساتیس یکی از سنگ هایی است که برای نمای ساختمان هم از لحاظ زیباییو هم از لحاظ مقاومت در برابر سایش و رطوبت و هم از بعد به صرفه بودن اقتصادی، مورد توجه بسیاری افراد قرار گرفته است . تراورتن ایساتیس کرم روشن یکی ازمحبوب‌ترین سنگ‌هایی است که در صنعت ساختمانی و نما طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده است. این سنگ به دلیل ظاهر زیبا و مقاومت بالا در برابر فشار، سایش و خوردگی، انتخاب بسیاری از معماران و سازندگان است.

 هرآنچه باید درباره خرید تراورتن کرم روشن ایساتیس بدانیم

تراورتن کرم روشن ایساتیس، یکی از محبوب ترین سنگ های تراورتن است که اولین بار توسط  صنایع سنگ اصفهان با نام تجاری اصفهان سنگ تولید وبه بازار معرفی شد. تراورتن ایساتیس به دلیل رنگ زیبا و جذاب روشنی که دارد، زیبایی بی نظیری به نمای ساختمان شما خواهد بخشید.  

تراورتن ایساتیس در کجاها کاربرد دارد؟

سنگ تراورتن ایساتیس را می توان هم در نمای داخلی و هم خارجی ساختمان استفاده کرد. به طور معمول در کف‌پوش‌ها، پله‌ها، دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها، جهت محوطه‌سازی‌ها و … استفاده می‌شود.

چه نکاتی را قبل از خرید تراورتن ایساتیس در نظر بگیریم

برای خرید تراورتن کرم روشن ایساتیس، دانستن مواردی از قبیل این که چه سورت سنگی مد نظرتان است می تواند کمک شایانی به شما کند. درابتدا اگر قصد خرید دارید با یک مشاور متخصص مشورت های لازم را انجام دهید. شما می توانیداز کارشناسان اصفهان سنگ اطلاعات جامعی در زمینه سنگ تراورتن ایساتیس بدست ا آورید. کارشناسان صنایع سنگ اصفهان همواره آماده ارائه مشاوره های رایگان درزمینه انواع سنگ ساختمانی هستند و به عنوان فروشنده‌های برتر در میان سنگفروشی های محمود آبادحساب می شوند.

خرید سنگ تراورتن از کارخانه
قیمت سنگ تراورتن سفید

همه چیز راجع به خرید سنگ ایساتیس

با کیفیت ترین تراورتن ایساتیس را مجموعه اصفهان سنگ ارائه می‌کند. این مجموعه معتبر و با تکیه بر کارشناسان با تجربه، و سابقه فعالیت بیش از یک دهه ای که در صنعت سنگ ساختمانی دارد، و به عنوان اولین تولید کننده سنگ ایساتیس سورت های ممتاز وسوپر تراورتن ایساتیس را با بهترین قیمت و با بهترین کیفیت به دست  متقاضیان خرید سنگ می رساند.

ویژگی های سنگ تراورتن ایساتیس کرم روشن

تراورتن ایساتیس یکی از انواع سنگ محبوب تراورتن با رنگهای جذاب برای استفاده در نمای داخلی و نمای خارجی است. سنگ تراورتن ایستاتیس رنگ روشن ابعاد و ضخامت های متنوعی دارد. اطلاع از آیتم هایی چون ابعاد و ضخامت سنگ به شما کمک می کند. سنگ مناسب با پروژه خود را انتخاب نمایید. با کمک یکی از کارشناسان اصفهان سنگ، تراورتن ایستاتیس را مطابق با پروژه خود انتخاب کنید.

چگونه سنگ نمای تراورتن ایساتیس را با بهترین قیمت خریداری کنیم

ابعاد و ضخامت سنگ تراورتن ایساتیس یکی از مهمترین آیتم هایی است که قبل از خرید سنگ نمای ساختمانی باید در نظر بگیرید. استفاده از سنگ نما با ابعاد و ضخامت مورد نظر نیاز به تخصص دارد تا پروژه به شکلی مهندسی شده و زیبا به پایان برسد. شما می توانید با کمک کارشناسان صنایع سنگ اصفهان، بهترین سنگ تراورتن ایساتیس را مناسب با پروژه خود انتخاب کنید.

مشخصات و قیمت سنگ تراورتن ایساتیس

یکی از آیتم های مهم برای خرید سنگ اطلاع از قیمت روز سنگ می باشد. و بهترین منبع برای اطلاع از قیمت تراورتن ایساتیس کرم روشن، تولید کننده اصلی یعنی اصفهان سنگ می باشد. تراورتن ایساتیس به دلیل کیفیت بالایی که دارد، معمولاً قیمت بیشتری نسبت به برخی سنگ های ساختمانی دیگر دارد. سورت های مختلف تراورتن ایساتیس روشن هر کدام ویژگی های مختلفی از نظر رنگ ، مقاومت و ضد شوره وضد آب بودن دارند.

ازکجا تراورتن ایساتیس را بخریم

   اصفهان سنگ، بزرگترین و معتبر ترین مجموعه عرضه کننده سنگ های ساختمانی و نما؛ بهترین سورت های تراورتن ایستاتیس روشن، را با بهترین قیمت عرضه می کند. سورت های مختلف تراورتن ایساتیس: تراورتن ایساتیس ممتاز،تراورتن ایساتیس سوپر،تراورن ایساتیس درجه 1، تراورتن ایساتیس درجه 2، تراورتن ایساتیس موج دار، تراورتن ایساتیس بدون موج  که تمام این سورت سنگ ها را می توانید از مرکز سنگ اصفهان ، به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری نمایید .

خرید آنلاین و غیر حضوری سنگ تراورتن ایساتیس مستقیم از کارخانه

از خرید سنگ‌های نما، که از کیفیت آن مطمین نیستید، خودداری کنید. این کار هم هزینه و هم زمان شما را هدر می‌دهد. کارشناسان اصفهان سنگ متخصص در شناخت انواع سنگ ها همواره آماده ارائه مشاوره رایگان درزمینه انتخاب و خرید سنگ به شما عزیزان برای انتخاب بهترین سنگ های ساختمانی مطابق با منطقه و پروژه شما می باشند.

جهت تماس با کارشناسان اصفهان‌سنگ می توانید با شماره  09130000627  تماس بگیرید .

خرید سنگ نمای روشن
خرید سنگ نمای تراورتن روشن

قیمت روز تراورتن کرم ایستاتیس

یکی از دغدغه های کاربران خرید تراورتن ایساتیس کیفیت بالا، با قیمت مناسب است. این نوید را به شما می‌دهیم که امکان خرید حضوری سنگ تراورتن ایساتیس رامستقیمااز مجموعه کارخانجات اصفهان سنگ دارید. با مراجعه به اصفهان سنگ مرکز فروش مستقیم تراورتن و سنگ های ساختمانی با کیفیت، امکان خرید حضوری و غیر حضوری سنگ های ساختمانی و خرید تراورتن کرم روشن با بهترین قیمت را خواهید داشت. شما با مراجعه به سایت اصفهان سنگ امکان خرید غیر حضوری را دارید و برای خرید حضوری  سنگ و خرید فوری تراورتن ایساتیس می توانید مستقیما به  مجموعه اصفهان سنگ مراجعه نمایید.

استاندارهای تراورتن ایساتیس روشن

سنگ تراورتن علاوه بر استفاده در پروژه‌های ساختمانی، در پروژه‌های داخلی ساختمان نیز استفاده می‌شود، همچین برای کف ساختمان و  مکان هایی، مانند پیاده‌روها، محوطه‌ها، فضاهای عمومی، و یا پروژه‌های پارکی کاربرد دارد. برای استفاده‌ی سنگ تراورتن در این پروژه‌ها، استانداردهای مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال:

1- ASTM C616: استانداردی که براساس ویژگی مقاومت فشاری سنگ تراورتن تعیین می شود.

2- ASTM C241: استانداردی  است که براساس تعیین مقاومت به خوردگی سنگ تراورتن تنظیم شده است.

3- ASTM C503: استانداردی برای تعیین مقاومت به سایش سطح سنگ تراورتن است.

4- ASTM C1353: استانداردی برای تعیین مقاومت به رطوبت سنگ تراورتن می باشد.

5- ASTM C880: استانداردی برای تعیین مقاومت سنگ تراورتن در برابر آتش است.

این استانداردها می‌توانند برای تضمین کیفیت و اعتمادسازی در پروژه‌های خارج از ساختمان مورد استفاده قرار گیرند. باید به منظور رعایت نیازهای خاص هر پروژه، از استانداردهای مناسب استفاده شود.

کاربردهای سنگ تراورتن کرم روشن

تراورتن کرم روشن یکی از محبوب‌ترین انواع سنگ‌های طبیعی است. که برای پوشش دادن سطوح داخلی و خارجی ساختمان‌ها، ایجاد پوشش، و افزایش مقاومت ساختمان؛ در طراحی داخلی و خارجی استفاده می‌شود.

خرید سنگ نمای سفید با بهترین قیمت
قیمت سنگ نمای ساختمان

ویژگی‌های تراورتن کرم روشن عبارتند از:

  1. رنگ سنگ تراورتن :

رنگ تراورتن کرم روشن از سفید به رنگ کرمی با الگوهایی از خطوط و لکه‌های رنگی متنوع است. این رنگ و الگوی منحصر به فرد آن را برای استفاده در دکوراسیون و طراحی داخلی و خارجی مناسب می‌کند.

  1. سختی سنگ تراورتن :

تراورتن کرم روشن دارای سختی متوسطی است که می‌تواند در برابر خراشیدگی و سایش مقاومت نسبی داشته باشد.

  1. جذب آب سنگ تراورتن کرم روشن :

تراورتن کرم روشن دارای جذب آب بالایی است. به همین دلیل، بهتر است برای استفاده در مناطقی که با رطوبت بالا مواجه هستند، از آن استفاده نشود.

  1. مقاومت و پایداری در برابر حرارت سنگ :

تراورتن کرم روشن دارای پایداری حرارتی خوبی است و می‌تواند در برابر تغییرات دمایی بالا مقاومت نسبی داشته باشد.

  1. قیمت سنگ تراورتن کرم :

 تراورتن کرم روشن یکی از سنگ‌های گران قیمت است و قیمت آن به دلیل کیفیت و زیبایی آن بالا است.

  1. چگالی سنگ :

چگالی تراورتن کرم روشن در حدود 2.7 گرم بر سانتی‌متر مکعب است که نشان دهنده چگالی متوسطی است.

  1. ساب پذیری سنگ :

تراورتن کرم روشن دارای روانگرایی بالایی است که می‌تواند برای ایجاد طرح‌های پیچیده و جذاب در داخلی و خارجی ساختمان‌ها استفاده شود.

  1. ایمنی و دوام سنگ :

 تراورتن کرم روشن دارای خواص ضد آتش، ضد لغزش و ضد باکتری است که ایمنی بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

ازکجا سنگ تراورن ایساتیس با کیفیت خریداری نمایید

با توجه به اینکه اصفهان‌سنگ اولین تولیدکننده تراورتن ایساتیس کرم روشن است، شما می‌توانید به طور مستقیم سنگ ایساتیس کرم روشن را از مجموعه اصفهان سنگ با بهترین قیمت خریداری نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نکاتی که در این پست می خوانید