جستجو

منو

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
5
(2)
مرکز فروش سنگ ساختمانی اصفهان

صنایع سنگ اصفهان

اصفهان سنگ بزرگترین مجموعه در صنایع سنگ اصفهان با زمینه فعالیت تولید و عرضه سنگ با عنوان هولدینگ بزرگ اصفهان سنگ پیشرو و خدمت رسان پر آوازه ای در صنایع سنگ اصفهان می باشد. اصفهان سنگ به  عنوان بزرگترین نمایشگاه سنگ واقع در محمود آباد اصفهان اولین تولید کننده تراورتن ایساتیس می باشد که در سال 1400 تراورتن ایساتیس را به بازار بزرگ سنگ ایران عرضه کرد. مجموعه اصفهان سنگ به عنوان مرجع خرید سنگ نمای ساختمانی در اصفهان و ایران با تیمی جوان وپویا در قلب صنعت سنگ خاورمیانه ، بزرگترین شهرک صنعتی  منطقه محمود آباد اصفهان قرار دارد.

 ودر حال حاضر با فعالیت درچندین معدن سنگ تراورتن، ومرمریت یکی از بزرگترین انبار های محمود آباد به مساحت 2500 متر را دراختیار دارد. کاربران، مهندسان و معماران و سازندگان مجموعه ساختمان های شخصی می توانند در بزرگترین انبار سنگ اصفهان، کالکشن های متنوع سنگ نما ساختمانی، سنگ پله، سنگ دیوار، سنگ کف ، سنگ حیاط  را به صورت حضوری مشاهده کنند. بیشترین متراژ سنگ در محمود آباد اصفهان در اختیار مجموعه بزرگ صنایع سنگ اصفهان قرار دارد.

سنگ های ساختمانی اصفهان سنگ

اصفهان سنگ به عنوان قلب تپنده صنایع سنگ اصفهان به عنوان یک مجموعه دارنده بزرگترین نمایشگاه دایمی سنگ ساختمانی، متنوع ترین وگسترده ترین کالکشن های سنگ های ساختمانی را در اختیارعموم قرار می دهد. شروع فعالیت مجموعه اصفهان سنگ به بیش از دو دهه قبل باز می‌گردد. در میان کارخانجات سنگبری محمود آباد اصفهان، اصفهان سنگ گل سر سبد محمود آباد محسوب می شود. این مجموعه ی تخصصی خرید و فروش سنگ نما همواره در صدد تسهیل خدمت رسانی به مشتریان قبل و بعد از خرید سنگ ساختمان می باشد. و همواره اطلاعات جامعه ای در زمینه خرید سنگ های ساختمانی به شیوه حضوری و غیر حضوری ارائه می‌کند. این خدمت درراستای تسهیل دسترسی به طیف وسیعی از سنگ های طبیعی ساختمانی با قرار دادن نمونه سنگ ها متنوع در کاتالوگ بزرگ سنگ ساختمانی در سایت اصفهان سنگ صورت پذیرفته است. تا کاربران از سراسر کشور بتوانند امکان انتخاب گسترده ای در‌  خرید سنگ ساختمانی با صرفه جویی در زمان و هزینه خود داشته باشند.

اصفهان سنگ بزرگترین نمایشگاه سنگ در صنایع سنگ اصفهان به عنوان یکی از مراکز فروش مستقیم سنگ ساختمانی است که بیش از دو دهه فعالیت در زمینه فروش سنگ نمای ساختمانی همواره تلاش کرده است که خدمات بهینه؛ جهت رفاه حال کاربران عزیز ارائه کند.

خدمات اصفهان سنگ

واین موضوع همچنان در سالهای متمادی ادامه دارد. مجموعه اصفهان سنگ همواره تلاش کرده امور مربوط به خرید سنگ ساختمانی را با حفظ کیفیت با بهترین قیمت ارائه دهد.  و جهت محقق شدن این اهداف امکان خرید غیر حضوری سنگ نمای ساختمانی را با راه اندازی سایت فراهم نموده است.  اصفهان سنگ به عنوان مجموعه کلیدی و خوش نام فعال در صنایع سنگ اصفهان یکی از بزرگترین مراکز فروش آنلاین سنگ ساختمانی محسوب می شود.

و در راستای سهولت خرید سنگ امکان اسکان برای مشتریان خود فراهم آورده است. و مشتریانی که از شهر های اطراف جهت خرید سنگ به اصفهان می آیند رااسکان رایگان دهد. و در صورت خرید غیر حضوری سنگ ساختمان امکان ارسال سنگ به تمام نقاط کشور را امکان پذیر کرده است. یکی دیگر از خدمات اصفهان سنگ، ارائه مشاوره  رایگان خرید سنگ قبل از انتخاب و خرید سنگ نمای ساختمانی می باشد. برای این امر پل ارتباطی اصفهان سنگ مرکز صنایع سنگ اصفهان از طریق شماره تلفن های زیر می باشد.

09130000627

03191010627

  صنایع سنگ اصفهان یکی از بزرگترین مراکزعرضه سنگ ساختمانی با بهترین قیمت است. اولین مرکز تولید کننده سنگ های تراش خورده ابیانه، تراورتن عباس آباد و تراورتن دهشیر و دره بخاری، تراورتن ایساتیس،مرمریت، گرانیت و… می باشد .

خرید سنگ ساختمانی 

خرید سنگ ساختمانی از صنایع سنگ اصفهان چه امتیازاتی دارد

اطمینان خاطر جهت خرید خوب

امکان دریافت مشاوره رایگان خرید سنگ

 اسکان مشتریانی که از راه دور به اصفهان می آیند

 ارسال سنگ به سراسر کشور

 تماس با اصفهان سنگ به معنای  خرید مناسب ترین سنگ مطابق با نیاز پروژه 

و…

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نکاتی که در این پست می خوانید