جستجو

منو

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای خرید سنگ کف

چگونه سنگ کف مناسب بخریم - اصفهان سنگ

راهنمای خرید سنگ کف

5
(3)

انتخاب سنگ کف با کیفیت و مناسب

 خرید سنگ کف ساختمان با بهترین قیمت یکی از مواردی است که ذهن بسیاری فعالیت حوزه ساخت و ساز را به خود درگیر خواهد کرد. پیشنهاد می شود اگر تصمیم دارید هر نوع سنگی خریداری نمایید سفارش سنگ خود را مستقیم از کارخانه بدهید. در این مقاله تولید شده در اصفهان سنگ باموضوع راهنمای انتخاب سنگ کف مناسب و خوب و خرید سنگ نما، و سنگ پله و سنگ کف برای فضای خارجی و داخلی سعی داریم اطلاعات جامعی درباره خرید سنگ کف خوب ارائه دهیم. خرید سنگ کف، نیز یکی از مهمترین تصمیماتی است که درساخت، تعمیر و نوسازی فضاهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها گرفته می‌شود. از سویی دیگر سنگ کف یکی از گزینه‌های مناسب است که به با کیفیت بودن، کف‌پوش ساختمان‌ها کمک می کند و از سویی باعث افزایش زیبایی و ارزش افزوده به ساختمان می‌شود.

به چه نکاتی هنگام خرید سنگ کف، توجه کنیم

خرید سنگ کف موردی است که اگر در آن دقت نشود افراد را دچار دردسر های بعدی خواهد کرد . زیراانتخاب سنگ نامناسب، هزینه مضاعفی به افراد تحمیل میکند. انتخاب نوع مناسب سنگ کف، اندازه و ضخامت مناسب، رنگ و الگو و همچنین کیفیت سنگ کف از جمله مسائلی هستند که باید در هنگام خرید سنگ کف به آنها توجه کرد. در این راهنمای خرید سنگ کف_تولید شده در مجموعه اصفهان سنگ_به بررسی موارد مهمی که برای خرید سنگ کف باید در نظر گرفته شود، می‌پردازیم. از جمله مواردی که در این راهنما مورد بررسی قرار خواهیم داد عبارتند از: انتخاب نوع سنگ کف، اندازه و ضخامت مناسب، رنگ و الگو، و همچنین کیفیت سنگ کف.

با بکارگیری نکات مهمی که درمقاله خرید سنگ کف عنوان می‌شود، می‌توانید انتخابی مناسب و با کیفیت برای کف‌پوش ساختمان خود داشته باشید.

از چه سنگی به عنوان سنگ کف استفاده می شود
سنگ کف را از کجا بخریم

راهنمای انتخاب سنگ  کف مناسب و خوب

در نظر داشته باشید که به سنگ کف، سنگفرشی و سنگ کفی نیز می‌گویند.

 در ادامه به آیتم های مختلفی که قبل از انتخاب سنگ فرشی باید درنظر بگیرید، اشاره می‌شود.

مقاومت سنگ: مهمترین ویژگی که یک سنگ کفی خوب باید داشته باشد مقاومت بالای سنگ کف است زیرا این سنگ در معرض فشار، شستشو و خراشیدگی قرار می گیرد.

ظاهر سنگ کفی: همخوانی و هارمونیکی که سنگ کف چه از نظر رنگ و چه طرح نسبت به سایر اجزای ساختمان و دکوراسیون می دهد، حایض اهمیت است. و نکته مهمی که در انتخاب سنگ کف باید رعایت شود این است که به ظاهر سنگ کف دقت کنید تا سنگی که انتخاب میکنید از نظر طرح و رنگ با سایر اجزای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان تان همخوانب داشته باشد.

سنگ فرشی ضد لغزش، انتخاب سنگ کفی با سطح ضد لغزش بالا برای ایمنی بیشتر در فضاهای خارجی و داخلی بسیار مهم است.

نگهداری و تعمیرسنگ کف: سنگ کفی که مقاومت کافی در برابر شستشو و خوردگی دارد ، نگهداری آسانتری خواهد داشت و از سویی به راحتی امکان ترمیم آن محیا ست.

آیا استفاده از مرمریت ها برای کف کاری اصولی است؟

سوالی که پیش می اید این است که آیا برای کف ساختمان؛ سنگ مرمریت گزینه مناسبی است ؟ و یا از انواع سنگ مرمریت در کجا ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

 استفاده از مرمریت به عنوان سنگ کف در فضاهای داخلی و خارجی خانه، محل کار و سایر فضاهای عمومی می‌تواند زیبایی و جذابیت خاصی به آن‌ها ببخشد. در ادامه، چند مزیت استفاده از سنگ کف را بررسی می‌کنیم:

قیمت  سنگ فرش
قیمت سنگ کف

سنگ کف داخل ساختمان:

این نوع سنگ کفپوش، برای استفاده در داخل ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کف ساختمان  از سنگ های تراورتن و مرمریت اغلب استفاده می شود. به دلیل مقاومت بالا در برابر خراش، ضد لغزش، قابلیت شستشوبودن و عدم جذب آب، برای کفپوش داخلی بسیار مناسب است. همچنین به دلیل قابلیت نصب آسان، ظاهر زیبا و مقاومت در برابر خراش برای کفپوش داخلی مناسب هستند.

سنگ کف خانگی به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، خراش و سایر خسارات، ماندگاری زیادی دارد و می‌تواند برای سال‌ها به عنوان کفپوش مناسبی برای خانه و ساختمان استفاده شود. همچنین، سنگ کف خانگی به دلیل شکل‌ها و رنگ‌های متنوع، قابلیت ایجاد طرح‌های زیبا و جذاب را دارد که می‌تواند به زیبایی و استحکام کف خانه کمک کند. علاوه بر این، سنگ کف خانگی به دلیل سطح صاف و ضد لغزش خود، به عنوان یک کفپوش ایمن برای خانه و ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سنگ کف خارج از خانه:

این نوع سنگ کفپوش، برای استفاده در فضای باز و حیاط‌ها، مسیرهای پیاده‌روی، فضای استراحتی و حمام‌های آب‌گرم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنگ کف خارج از خانه، معمولاً از موادی مانند سنگ، گرانیت و تراورتن ساخته می‌شود. این نوع سنگ‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر آب، ضد لغزش، مقاومت در برابر خوردگی و خراش و بالاترین درجه ماندگاری در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، برای سنگفرش در فضای بیرونی و خارجی گزینه ای مناسب و اقتصادی است.

سنگ‌های کف خارج بنای ساختمان، برای استفاده در فضای باز و حیاط‌ها، مسیرهای پیاده‌روی، فضای استراحتی و حمام‌های آب‌گرم، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع سنگ‌های کفپوش به دلیل خصوصیات زیر، برای استفاده در محیط‌های خارجی بسیار مناسب هستند:

1. مقاومت سنگ در برابر آب:

سنگ‌های کف خارج بنای ساختمان، معمولاً از سنگهایی مانند سنگ، گرانیت و تراورتن استفاده می‌شوند که دارای مقاومت بالا در برابر آب هستند. همین ویژگی این سنگ را کاندید مناسبی برای بکار گیری در مناطقی با رطوبت بالا و بارندگی زیاد میکند.

در صورت تمایل به استعلام قیمت روز سنگ های گرانیت و تراورتن و مرمریت و دریافت مشاوره خرید سنگ می توانید با شماره های 03191010627-09130000627 تماس بگیرید.

ضد لغزش بودن سنگ : سنگ های گرانیت و تراورتن به عنوان سنگ های ضد لغزش شناخته می شوند و یکی از دلایل مهمی که به عنوان سنگ کف خارجی استفاده می شوند، همین ویژگی این دو سنگ است. سنگ‌های کف خارج بنای ساختمان، برای جلوگیری از لغزش و ایجاد روکش ضد لغزش، معمولاً تراش می‌شوند.

3. مقاومت در برابر خوردگی و خراش: سنگ‌های کف خارج بنای ساختمان، دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و خراش هستند.

4. مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف: سنگ‌های کف خارج باید قابلیت مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف را داشته باشند. این سنگ‌ها باید قابلیت مقاومت در برابر اشعه UV، رطوبت، یخبندان و فشار زیاد را داشته باشند.

5.طول عمر سنگ : که با عنوان ماندگار و دوام سنگ نیز شناخته می شود. ویزگی مهمی که سنگ های کف خارجی باید داشته باشند همین ماندگاری بالای آن است که در برابر شرایط جوی متفاوت و فشار و ضربه و خراشیدگی مقاومت داشته باشند و این ویژگی ها در سنگ تراورتن و گرانیت دیده می شود.

ضخامت سنگ کف باید چقدر باشد
از کجا سنگ کف خریداری کنیم

 ضخامت های مختلف سنگ کفی

سنگ برای کف ساختمان گزینه اقتصادی و در عین حال با دوام و شکیلی محسوب می شود. سنگهای کف به عنوان کف پوش های ساختمانی ضخامت های مختلفی دارند و با توجه به محب نصب آن سنگ کفی با ضخامت متفاومت انتخاب می شود. ضخامت سنگ کف با مقاومت و تاب آوری سنگ در برابر فشار و ضربه رایطه مستقیمی دارد. در عین حال اگر سنگ کفی با ضخامت نامناسب در جایی نصب شود بر سازه های ساختمان و پایه ها بار اضافی تحمیل می شود. به همین دلیل انتخاب ضخامت سنگ کف براساس محل نصب و شرایط کاربری و محیطی آن است. واز سویی طبیعی است که سنگی که برای کف پارکینگ استفاده می شود لازم است مقاومت بیشتری نسبت به فشار و تردد و سابیدگی داشته باشد

1. سنگ کف ضخامت ۱ سانتی‌متر: این نوع سنگ کفی مناسب برای محیط‌هایی از جمله حیاط‌ها، پله‌ها، ایوان‌ها و غیره است. این نوع سنگ کف به دلیل ضخامت کم، خراشیدگی و ساییدگی نسبتاً بیشتری نسبت به سایر نوع‌های سنگ کف دارد.

2. سنگ کف ضخامت ۲ سانتی‌متر: این نوع سنگ کفی مناسب برای محیط‌های داخلی و خارجی ساختمان‌ها است. این نوع سنگ کف به دلیل ضخامت مناسب، مقاومت بیشتر در برابر خراشیدگی و ساییدگی و همچنین طول عمر بیشتر نسبت به سنگ کف ضخامت ۱ سانتی‌متر دارد.

3. سنگ کف ضخامت ۳ سانتی‌متر: این نوع سنگ کفی مناسب برای محیط‌هایی است که نیاز به مقاومت بیشتری دارند. این نوع سنگ کف به دلیل ضخامت بالا، مقاومت بیشتر در برابر فشار و تحمل وزن بالا را داراست. به همین دلیل، سنگ کف ضخامت ۳ سانتی‌متر برای محیط‌هایی از جمله پارکینگ‌ها، مسیرهای پله‌دار، محوطه ساختمان‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در کل، انتخاب ضخامت مناسب برای سنگ کف باید با توجه به نوع کاربری و محل نصب آن انجام شود. همچنین، با توجه به کیفیت سنگ کف و نوع سنگ، ضخامت سنگ کف ممکن است متفاوت باشد.

قیمت و مشخصات سنگ کف
قیمت سنگ کف را ازکجا ستعلام کنیم

قیمت سنگ کفی

نکته مهم در انتخاب سنگ کف مناسب و خوب چه برای فضای داخل یک ساختمان و چه برای محیط خارجی سلیقه شخصی شماست. اما بهتر است قبل از خرید سنگ کف، تحقیقات لازم را انجام دهید و زیرا کیفیت سنگ های کف متنوع است و از این رو مشورت با یک متخصص به شما کمک میکند بهترین انتخاب را داشته باشید.کارشناسان متخصص در اصفهان سنگ همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

برای تماس با کارشناسان اصفهان سنگ می توانید با شماره : 09130000627-031تماس بگیرید .

سنگ فرشی را چگونه باید انتخاب کرد

با توجه به نوع کاربری و شرایط محیطی، می‌توان از نوع مناسبی از سنگ کفپوش داخل ساختمان و خارج از خانه استفاده کرد.

بله، سنگ کف خارجی و داخلی دارای تفاوت‌هایی هستند که باید در انتخاب؛ آن‌ها مدنظر قرار گیرد.

سنگ کف خارجی لازم است دارای مقاومت بیشتری در برابر شرایط آب و هوایی و تنش‌های مکانیکی باشد. این سنگ‌ها باید مقاومت در برابر رطوبت، آب، یخبندان و تغییرات دمایی را داشته باشند. همچنین برای جلوگیری از لغزش و تصادفات، سطح آن‌ها باید دارای روکش ضد لغزش باشد.

از سوی دیگر، سنگ کف داخلی نیاز به زیبایی و طراحی دارد. سنگ کف داخلی باید ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد و با دکوراسیون داخلی ساختمان هماهنگ باشد. همچنین برای جلوگیری از خستگی پای، این سنگ‌ها باید دارای ضد لغزش مناسب باشند.

به طور کلی، سنگ‌های کف خارجی از موادی مانند سنگ، گرانیت و تراورتن ساخته می‌شوند، که باید قبل از انتخاب سنگ کف، نوع کاربری و شرایط محیطی را در نظر گرفت تا نوع مناسبی از سنگ کفپوش را انتخاب کنید.

نکاتی که هنگام خرید سنگ کف باید در نظر بگیرید

در زیر به برخی از نکاتی که در خرید سنگ کف ساختمان باید در نظر گرفته شوند، اشاره می‌شود:

نوع سنگ: باید نوع مناسبی از سنگ کف را برای شرایط محیطی و کاربری مورد نظر انتخاب کنید. سنگ‌های مختلفی مانند گرانیت، تراورتن، مرمریت و … وجود دارند که هر یک از آن‌ها خصوصیات مختلفی دارند.

نوع و مدل سنگ کف مناسب باید با توجه به شرایط محیطی و کاربری مورد نظر انتخاب شود. برای مثال، سنگ کف خارجی نیاز به مقاومت بیشتردر برابر شرایط آب و هوایی و تنش‌های مکانیکی دارد، در حالی که سنگ کف داخلی باید دارای ظاهری زیبا و جذاب باشد و با دکوراسیون داخلی ساختمان هماهنگ باشد.

چه سنگی برای ف ساختمان مناسب است
راهنمای جامع خرید سنگ کف ساختمان

انواع سنگ کف

1. گرانیت: گرانیت یکی از محبوب‌ترین سنگ‌های کف است و برای استفاده در ساختمان‌های مختلف، از جمله خانه‌ها، ادارات، هتل‌ها و … مناسب است. گرانیت دارای مقاومت بسیار بالا در برابر خراشیدگی، حرارت و ضربه است و ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد.

2. تراورتن: تراورتن یکی از سنگ کف‌های پرطرفدار است که در داخل ساختمان‌ها و بیرون آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تراورتن به دلیل ظاهری زیبا و کیفیت ساخت بالا، محبوبیت بسیاری دارد.

5. سنگ‌های مرمریت: سنگ‌های مرمری به دلیل ظاهری زیبا و جذاب و مقاومت بالا در برابر خراشیدگی و سایش، برای استفاده در ساختمان‌های مختلف، از جمله هتل‌ها، رستوران‌ها و ویلاها، پرطرفدار هستند.

به طور کلی، برای انتخاب بهترین سنگ کف، باید نوع کاربری و شرایط محیطی را در نظر گرفته و با توجه به ویژگی‌های کیفیتی، مقاومتی، ظاهری و قیمتی، گزینه مناسبی را برای ساختمان خود انتخاب کنید. همچنین، بهتر است قبل از خرید، از مشاوران مجرب و پیمانکاران متخصص نظر و مشورت بگیرید تا از گزینه بهتر و مناسب‌تری استفاده کنید.

  از کجا سنگ کف خوب و مناسب بخریم

مجموعه اصفهان سنگ با بیش از دو دهه سابقه فعالیت فروش مستقیم سنگ اصفهان، یکی از بزرگترین عرضه کنندگان و فروشندگان سنگ کف در محمود آباد اصفهان می باشد، شما می‌توانید انواع سنگ فرشی تکاب، سنگ فرشی ابرکوه، سنگ فرشی ابیانه، تراورتن حاجی آباد، مرمریت آباده و مرمریت اداوی و… را از مجموعه سنگ اصفهان با بهترین قیمت خریداری کنید. شما می توانید در مقالات اصفهان سنگ مقاله سنگ کف و سنگ مرمریت پله اداوی را مطالعه نمایید.

شماره تماس مجموعه سنگ اصفهان: 09130000627-03191010627

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نکاتی که در این پست می خوانید